2014-07-21

KESÄKAVERIT

_DSC0631 _DSC0705 _DSC0715 Moikka taas! Nää postaukset tulee tavallaan jälessä, ja vähän laiskaa tahtia, mutta nyt kesällä puolet mun ajasta mä vietän oikeestaan rannalla, ja puolet sitten jotain muuta tehden, joten bloggaukselle jää aikas vähän aikaa. Yritän kuitenkin parhaani mukaan saadan kaiken postailtua tänne, kun tässäkin on nyt vähän ollut kaikkea.  Käytiin keskiviikkona elokuvissa Hiljan kanssa kattomassa toi 'Kesäkaverit' leffan ennakkonäytös. Olin oottanut tätä leffaa viimeiset puoli vuotta, joten odotukset oli aika korkealla. Kyllä tää täyttikin mun odotukset. Monessa kohdassa sai nauraa oikeasti kunnolla ja se oli vaan niin täydellisen kesänen leffa. Tykkäsin myös kaikista näyttelijöistä Tästä leffasta jäi oikeestaan päälimmäisenä mieleen (yhden ilmeen lisäksi), että pakko päästä Hankoon! Loppu vaan tuli mun mielestä ihan yhtäkkiä, tai olin lopussa ihan silleen 'what' nytkö se jo loppu. Mutta suosittelen, että meette kattomaan kun toi tulee silleen 'oikeasti' elokuviin!_DSC0621 _DSC0623 _DSC0696 Ja kuvia riittää taas kerran! Käytiin ennen leffaa ottamassa parit kuvat ja jutskailtiin vähän kaikenlaista. Tuntuu, että just tällä hetkellä mun lähes kaikki on jossain! Mökillä, riparilla, ulkomailla tai muuten vaan poissa Kuopiosta. No, kauaa en mäkään oo kotona, kun oon ihan lähipäivinä lähdössä tonne Etelään päin (Suomen rajojen sisäpuolelle kylläkin).  Sen jälkeen tiedossa on kaverimökkeilyä, ja vielä vaikka mitä. Musta ois tosi mukava kuulla myös minkälaisia suunnitelmia teillä vielä on?_DSC0629 _DSC0686 |Croptop-H&M|Shortsit-Only|Kengät-BikBok| _DSC0746 Herkullista brownieta, vanilijajäätelöä & suomalaisia tuoreita mansikoita...jotain niiin herkullista ♥ _DSC0676 _DSC0685 _DSC0630 _DSC0748 _DSC0580 //Tää postaus muuten tulee/tuli ajastettuna, joten en oo ihan varma onko kaikki mun kirjottamat asiat "kohdallaan".

8 kommenttia:

  1. Itte oon nähny siitä kesäkaverit -leffasta trailerin ja todellaki haluisin päästä sen kahtoo! Jos se nyt tulee elokuvii tänne meille päi ;D Mut tosiaaaaan, mulla ei oo kesäle enää mittää muita suunnitelmia ko vaa blockfestit. Kesä menny hirveen nopeesti ja tuntuu ettei oo saanu mitää järkevää aikaseks, hui :o Mutmut, ihania kuvia ja nyt alko tekee mieli tuota brownieta ja vanilijajäätelöä, nams :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mee ihmeessä :) ! Mustaki tuntuu, et aika menee ihan sika nopeeta, varsinkin tänä kesänä. No, eikun vaan leipomaan;)

      Poista
  2. aivan varmasti meen kattomaan sen, kuhan tulee elokuviin! :-) mut miten näihin ennakkonäytöksiin oikeen pääsee, onko se joku indiedaysin juttu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo mikää indiedays juttu, ihan kuka tahansa pääsee varaamalla liput finnkinon sivuilta:)

      Poista
  3. Voi ei ihania vaatteita ja toi sun elämänilo oikeen huokuu nuista kuvista! Siks tää blogi onki mun ehoton lemppari, tuun kohta ja varastan sun elämän! :-D Ei vaan huikee ihminen siellä ruudun takana, oo ylpee itestäs ja tästä blogista :)

    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooii kiitos paljon, tällä hetkellä elämä on kyllä ihanaa❤️

      Poista
  4. Tosi mukava postaus, tykkäsin :)

    VastaaPoista