2014-01-17

Sitä mitä koitin sussa koskettaa, tajusin ei oo olemassakaan-Menetyt ystävät ja kauniit muistot

DSC_0007 DSC_1079 DSC_0001 Kaikki te ootte varmaan joskus ikävöineet menneisyyttänne? Ite kaipasin tosi pitkään yläasteelta takasin ala-asteelle, ja usein kaipasin kaikkia "vanhoja aikoja" takaisin. Nyt oon tajunnut, että en mä niitä halua takaisin, mä vaan ikävöin niitä muistoja. En haluais enää takasin ala-asteelle, vaikka mulla on aivan ihania muistoja joka vuodelta. Toisaalta naurattaa ihan hirveesti jotkut vanhat jutut, toisinaan taas tekis mieli itkeä, kun todellisuus iskee ja tajuaa ettei niitä aikoja saa takaisin. Aika usein oon lähiaikoina (lue öinä) miettinyt kavereita, jotka on vuosien varrelta kadonneet. Tähän pätee sanonta, että ollaan ihan oikeasti kasvettu erilleen. Muutaman kanssa on myös käynyt silleen, ettei pois muuttamisen jälkeen tuu vaan enää pidettyä yhteyttä. Kuten Pmmp:n kappaleessakin sanotaan "Pitää sanoo soitellaan,niin tehdään, muttei silti kuitenkaan" pätee tähän mun tilaanteeseen. Yhteydenpito vaan jää. Sillon oli niin itsestään selvää, että niitä kavereita näki joka päivä ja se oli itsestään selvää. Vaikka tuli viikkojakin kun ei juteltu ollenkaan, ne oli päivittäin samassa koulussa ja tiesi että ne on aina lähellä. Vasta kun sain kuulla pois muutoista, tajusin mitä olin menettämässä. Jos sillonkaan vielä. Ajattelin nimittäin, että "no, ainahan voi mennä kyläilemään".  Ei se ihan niin mennyt. No en halua synkistellä enempää, tuli jotenkin nimittäin niin surullinen olo :(
DSC_1060DSC_0025 DSC_0031 Ootteko muuten huomannut miten lumi saa päivän näyttämään valosammalta? Ja on paljon hauskempi kuvailla kaikkea vielä hyvässä valossa. Mutta asiasta toiseen, vaikka rakastankin tanssia ja käydä pianotunneilla, odotan aina silti torstaita. Torstaisin oon aina väsyneimmilläni ja koulu päivä on koko viikon kamalin. Tänä torstaina näin ei ollut. Nimittäin kun tulin koulusta kotiin, päätin panostaa välipalan ulkonäköön, ja en tiedä kuvittelenko vai mitä, mutta kauniin näköinen ruoka maistuukin paljon paremmalta! Tai sit ihan oikeasti VAIN kuvittelen..  Ja illallakin käytiin Kukan ja Paavon kanssa lenkillä tuolla hyytävässä (lue virkistävässä) ulkoilmassa.
DSC_1058DSC_0037 DSC_0030 DSC_0040 Rakastan kuvailla kaunista ja huurteista luontoa. Monet jaksaa valittaa kylmyydestä (okei, syyllistyn siihen itsekkin) mutta oon oottanut niin paljon näitä kelejä! Tai oikeestaan pakkaset sais vähän laskea niin pääsis talviurheilemaan! Haluaisin päästä kunnolla hiihtämään ja opetella tänä talvena ainakin jonkun yksinkertasen piruetin jäillä. Rinteeseenkin pääsyä odotan innolla!
Onko teistä joku innostunut talviurheilusta vai pysyttelettekö mielummin sisällä?

20 kommenttia:

  1. ihana postaus, ihana blogi! <3 muuta ei voi sanoo. Ja täältä löytyy ainaki yks innostunut talviurheilija :D Hiihtäminen (ja luistelukin) on mun juttu talvisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos♥ ihanaa, et joku tykkää hiihtää:) ! mulla nimittäin ei kavereista löydy kai yhtäkään(?) hiihtäjää :D

      Poista
  2. Oon aina tykännyt sun blogissa olevista kuvista, kun ne on vaan niin hyvälaatuisia ja isoja :)! Tää ulkoasukin on hieno ja kaikki värit yms. sopii täällä blogissa yhteen. Toi bannerikin on super hieno ja sun bannereitakin oon aina ihaillut ! Tuo tollainen pienimutoinen esittely sinusta sivussa on tosi kiva, ja omakuvakin on kiva tuossa sivussa. Osaat vaan kirjottaa sujuvaa ja todella hyvää tekstiä! Ei mitään parannettavaa, jatka samaan malliin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaikesta ♥ ..mutta tällä hetkellä mulla ei ole omaa kuvaa sivussa :d toki toi instagram saattaa hämätä...

      Poista
  3. Sait uuden lukijan! Kuvat on tosi hyvälaatusia ja hienoja, sekä kirjotat hyvin, joten sitä on mukava lukea :) Yksinkertasesti tosi ihana blogi!

    VastaaPoista
  4. Sun blogis on hienon omaperäinen, mieleenpainuva ja kuvat ovat hienoja (:

    VastaaPoista
  5. Ompa ihana tausta ja bannerikin sopiisiihen täydellisesti!:) Itekki aina välillä kaipaan ala-asteelle::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos:) vai kaipaatkos säkin oikeasti vaan niitä muistoja;)

      Poista
  6. Muistoja ja vanhoja kavereita löytyy, mutta kannattaa ajatella positiivisesti uusia kavereita ja muistoja, joita tulet heidän kanssaan vielä tekemään ! :) Ihania kuvia & todella herkullisen näköinen välipala! Oli varmasti hyvää :) Kiva ulkoasu, vaikka jos olis oma blogi, niin yksinkertaistaisin edelleen. Mut jos se on sun tyylinen nii sithän se on just hyvä! Liityn ehdottomasti lukijaksi, sen verran kivalta vaikuttaa !

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä, mulla on nykysin ainakin tosi paljon hyviä kavereita ja kivoja uudempiakin muistoja, ei niin haikeita sellaisia:)
      kiitos hirmusesti ja tervetuloa :) ♥

      Poista
  7. Sun tekstisi osuu aina suoraan sydämmeen, susta voisi tulla kirjailija♥ Paljonko sun äikkä oli todistuksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii tää kommentti osu suoraan sydämeen♥ joku muukin on aiemmin sanonut näin, mut ei ainakaan tällä hetkellä oo se number one juttu :D kymppi oli :--)

      Poista
  8. vouuu tosi hienoja kuvia ja muutenkin IHANA ulkoasu ! <3 kirjotatkin tosi kivasti :)!

    VastaaPoista
  9. Voi, ihanaa olla mieleenpainuva :--) !

    VastaaPoista
  10. Kiitos:--) eniten mulle varmaan merkitsee toi kun joku tykkää tekstistä!

    VastaaPoista
  11. Vastaukset
    1. voi kiitos:) pitääpä käydä tsekkaamassa sunkin blogi!

      Poista
  12. tää postauksen aihe muistoista ja menetetyistä ihmisistä osuu niin hyvin muhun, että pakko kommentoida, kirjoitin vielä just viikko sitten samasta aiheesta blogiini :-D itsekin oon vuosia kaivannut ihmisiä joiden kanssa oon kasvanut erilleen, kaikkia muistoja ja varsinkin ala-astetta. tosin tajusin että en haluaisi niitä aikoja takaisin, koska en haluaisi todellakaan olla se mitä silloin joskus olin. haluisin vaan elää ne muitot uudestaan ja saada takaisin ne ihmiset :( mutta ihana postaus, tää sun blogi on edennyt tosi paljon parempaan suuntaan! oon lukenut tätä ainakin puolisen vuotta, ja koko ajan postaukset paranee ja syvällisempääkin tekstiä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiva kuulla, että oot tota mieltä:) Pääsin tavallaan sisälle näihin pohdintateksteihin sen Unettomuus-tekstin kautta :)
      Voisin oikeestaan käydä nyt lukemassa sen sun postauksen tästä aiheesta!

      Poista