2014-01-27

SKATING

DSC_0546 (2) DSC_0554 (2) DSC_0547 (2) DSC_0555 (2) DSC_0564 (2) DSC_0575 (2) DSC_0583 (2) Eilen oltiin Hannan kanssa illasta luistelemassa, joten nyt on sitten talviurheilukausi avattu! Jos ei tiistain koululuistelua lasketa... Mulla oli tänä talvena aikeissa opetella joku kiva ihan vaikka yksinkertaisinkin piruetti, ja ajattelin, että just just saisin sen opeteltua talvessa, mutta toisinpa kävi! Nimittäin oltiin tuolla joku pari tuntia, ja jonkun ajan harjoittelun jälkeen opinkin jo ihan yksinkertasen kahden jalan piruetin. Kenties mä tänä talvena opin vielä jotain oikeesti siistiäkin. Kävin tänään kanssa koulun jälkeen jäällä hiihtämässä jonkun matkaa, mutta eipä siitä sen enempää. Oottekos te jo avanneet luistelu-, hiihto- tai laskettelukauden?DSC_0593 (2) DSC_0595 (2)

6 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanu noi sun luistimet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo mitään hajua :--D noi on ollu mulla jo ainakin 3 vuotta..

      Poista
  2. Mun on ihan pakko sanoa että oot oikeesti tosi nätti ja lukeudut ehdottomasti mun yheksi lempibloggaajaksi! :) Sun postaukset aina piristää huonoakin päivää ja saan sulta tosi paljon inspistä. Jatka samaan malliin! ♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmusesti kiitoksia sulle<3 Oon tosi ilonen jos oikeesti inspiroin sua, se nimittäin on yks niistä asioista,joita haluan tällä bloggauksella saavuttaa:)

      Poista