2014-10-14

HELSINKI SHOPPING

_DSC0086 Helsinki postauksen kommentteihin tuli monta pyyntöä ja toivetta ostospostauksesta, joten sellaista päätinkin nyt sitten toteuttaa! Hirveesti mulla, tai no meillä ei ollut aikaa kierellä siellä, joten pyrittiin käymään ainakin niissä kaupoissa, joita ei ole Kuopiossa._DSC0087 _DSC0072 Oon pitkään jo halunnut Ponke'sin pipon, ja nyt vihdoin sain ostaa sellasen! Mietin kahden erilaisen välillä, mutta lopulta päädyin tähän. Hintaa tällä oli 20€. _DSC0074 Tiiän, että Longchampit on ollu jo pitkän aikaa "pinnalla" ja mä oon vähän jäljessä, mutta en millään osannut päättää minkä värisen haluaisin. Nyt, kun vihdoin oli tilaisuus, päätin ostaa tälläsen tummansinisen Stockmannilta, hintaa tällä oli 86€. _DSC0077 Tän ihanan neulee Mangolta näittekin jo viime postauksessa. Oon ihan rakastunut tähän, koska tää on niin lämmin, monen kanssa sopiva, ja tässä on kivoja pieniä yksityiskohtia. Hintaa tällä oli 20€_DSC0079 Tästä ei saa kauheen hyvää kuvaa, koska tässä näkyy ehkä 1/4 tästä neuleesta, mutta kuitenkin Zarasta löysin tälläsen superlämpimän tummansinisen neuleen. Hintaa tälläkin oli 20€. _DSC0082 Ja lopuks tällänen hieman "erikoisempi" ostos, nimittäin kärkitossut. Syysloman jälkeen pääsenkin sitten näiden kanssa työskentelyä työstämään! Nää oli siis tietenkin Piruetilta. _DSC0088

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon:-) mustakin oli aika onnistuneet shoppailut!

      Poista
  2. Tosi kivoja kaikki! Mun suosikki oli toi Mangon neuletakki :)

    VastaaPoista
  3. Zaran neule näyttää kuvassa ainakin omaan silmään beigeltä ?:o

    VastaaPoista