2014-10-16

UUSI BANNERI & ULKOASU MUUTOKSIA

Untitled #14
VS.

Hei! Mä siis vaihdoin eilen taustan ja fontit, sekä tänään bannerin. Mitäs mieltä ootte tästä uudesta vähän syksysemmästä ulkoasusta? Mä itse ainakin oon aikas tykästynyt, varsinkin noihin lehtiin! Värimaailmakin muuttui aavituksen, kun mukaan tuli viininpunainen ja tummemman ruskea. Seuraavana ajattelin paneutua gadgetteihin, mutta nyt ois nää "pääjutut" tehty. Laittakaas siis ihmeessä kommenttia tulemaan, että mielyttääkö muutos teidän silmäänne, ja mitä paranneltavaa vielä olis!

15 kommenttia:

  1. Uudempi kivempi vaikka aika samantyylisiä molemmat!

    VastaaPoista
  2. Kiva banneri :-) Toi viininpunanen sopii hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon♥ mustakin se on kivaa vaihtelua !:-)

      Poista
  3. Aivan mahtava ulkoasu! Yksi kivoimmista, mitä olen nähnyt :3 kaikki sopii tosi ihanasti yhteen ja banneri on hurjan hieno ja kekseliäs ja tausta ihanan syksyinen, muttei silti masentava c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos niin paljon, että tulit kommentoimaan tän ♥ Piristi tosi paljon, koska ite oon vielä vähän epävarma tästä ulkoasusta!

      Poista
  4. Ihana tää uus ulkoasu! Voisit vaihtaa sun oman kuvan tohon bannerin kehykseen, mun mielestä se ois tosi kiva kun oot niin kaunis aina asukuvissakin! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon♥ Mietinkin sitä vähän banneria tehdessä, mutta päädyin sit kuitenkin tohon ratkasuun:--D

      Poista
  5. Tosi kiva tää uusi banneri ja tausta mun mielestä! Ihanan syksyinen toi tausta ja banner isopii sekä hyvin taustaan ja tuo musta kivaa vaihtelua, muttei oo "liian" erilainen, kun tuo edellinen! Aika hauska vois olla vaihtaa tausta aian vuodenajan mukaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!!:-) jep, mutta toisaalta raskasta jos on yhtä laiska ulkoasun kaa ku mä!

      Poista
  6. vanha on parempi koska on leveempi ja jotenki muutenkin kivempi

    VastaaPoista
  7. millä sä oot muokanu t'än ulkoasun ja bannerin? ihan mahtavat!!:o

    VastaaPoista