2014-10-12

The autumn leaves were turning to the color of her hair

_DSC0278 _DSC0347 _DSC0298 _DSC0279 No hei! Saatiin Pilvin kanssa idea mennä viime viikolla vanhalle tulitikkutehtaalle kuvailemaan, ja yllätyttiin siitä, kuinka helposti me löydettiinkään perille, kun olin aina kuvitellut, että se paikka on tosi syrjässä. Lopulta ei niinkään keskitytty siihen tehtaaseen, vaan löydettiin ihanan syksysen värisiä vaahteroita, ja päädyttiin niiden luokse kuvailemaan.  Koko paikka oli mun mielestä ihan älyttömän kaunis ja siellä talossakin oli niin paljon yksityiskohtia, että ihan varmasti palaan tonne joskus uudestaan!_DSC0282 _DSC0274 _DSC0244 _DSC0238 Mä vaan rakasta niiin paljon näitä syksysiä lehtiä. Kestäispä ruska-aika vielä pitkään! _DSC0120 |Kengät-Stadium|Farkut-Only|Croptop-h&m|Neule-Mango|Huivi-Cubus|Kello-Dw| _DSC0231 Tää seinä oli mun mielestä kaikista kivoin! Tykkään muutenkin tästä kuvasta paljon, vaikka ei tää sinänsä erikoinen olekkaan. _DSC0117 _DSC0217 _DSC0138 Kuvauksien loppu puolella alettiin olla jo tosi jäässä, ja kun tulin kotiin, niin vielä parinkaan tunnin jälkeen mun kroppa ei ollut lämmennyt yhtään! Oottekos te jo syyskuvailleet?:-) Mulla alko muuten siis perjantaina syysloma, joka on ihan toosi ihana juttu! Tää loma tulee niin tarpeeseen. Viikonloppuna kerkesinkin olla jo Lappeenrannassa, joten siitä sitten postailen vähän myöhemmin! Ois tosi kiva kuulla teidän lomasuunnitelmista ja että millon teillä on loma, joten laittakaahan siis kommenttia tulemaan! _DSC0116 _DSC0119 _DSC0109 _DSC0192 _DSC0137 _DSC0159

11 kommenttia:

  1. Postaustesi laatu on menny näkyvästi huononpaan suuntaa, mitä se ennen oli :/ Ja oot kaunis ja hyvä kroppanen, mutta älä yritä tahalleen thight gappiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naurattaa koska anniina ei kyl millää tavalla yritä thigh gappia XD hohhoijaa on jollakin huolet

      Poista
    2. No voi harmi kuulla :( munkin mielestä tää blogi kyllä tarvitsis jotain uutta! Ja mun mielestä mulla ei oo yhessäkään kuvassa tight gappia, koska mulla ei oo niin laihat jalat, eikä toisaalta niin hyvät sisäreidetkään ainakaan atm. Mutta kiitos kuitenkin kehuista:-)

      Poista
  2. Meillä täällä Hangossa on vain kahden päivän syysloma ensiviikon to-pe ja tarkoitus olisi mennä perjantaina laivalle katsomaan Antti Tuiskua ja sunnuntaina ILM-messuille :) Toivottavasti sun lomastasi tulee onnistunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on jotenkin erikoista jos ois vaan 2 päivää, koska mulla on aina ollu viikko!:D ja toivottavasti säkin pidät sit hauskan pikkuloman!:-)

      Poista
  3. Itellä myös tää viikko lomaa.Kaikkee kivaa tiedossa!:-)Ja mun mielestä nää postaukset on edelleen oikeen hyviä:')

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis ja niiin ihana tuo neule!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon & mustakin se on kivan näkönen ja ihanan lämmin ♥

      Poista
  5. Nuo kuvat on ihania, varsinkin missä on tuo tehdas takana, ei pelkkä vesi/meri :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista