2014-10-20

The circles that you find, from the windmills of our mind

_DSC0464 Moikka! Mä palailin tänään tonne koulun käytäville rennoissa merkeissä (tai no aamu alkoi uinticooperilla, että mitä kukin nyt haluaa rennoksi kutsua) ja aamulla kun räntäsaatessa juoksin mustaa jäätä täynnä olevaa asvalttia pitkin, iski mulle fiilis, että oispa kiva lähteä lenkille. Siis mitä?! Olin tosi tyytyväinen mun uinticooper aikaan, vaikka keskivaiheilla mut valtasikin epätoivo, kun en nähnyt enää mitään huurustuneiden uimalasieni takaa ja kauhoin vaan menemään tietämättä paljonko olin uinut ja kuinka kauan pitäis vielä uida.  Mä kyllä tykkään uida, ja paljon tykkäänkin, mutta onhan toi 12:sta minuutin täysillä kiskominen vähän 'epämukavaa', heh._DSC0500 _DSC0435 _DSC0452 _DSC0417 Toissapäivänä taisin puhua teille siitä, että musta tuntuu kuin en ikinä olisi koulussa ollutkaan. No, tänään musta tuntui aivan siltä kuin en ikinä olisi lomalla ollutkaan! Tai no, olo aika rento & suht levännyt ja olin ihan täysin unohtanut meidän lukkarin (miten tollanen on edes mahdollista) ! Oli kanssa aika outoa, kun mun iphonen-laturi meni rikki viikonloppuna, niin olin sitten tähän aamuun asti ilman puhelinta. Oikein mainiosti mä tulin kuitenkin toimeen! Mites teillä, palasitteko nyt lomalta kouluun, vai jäittekö nyt lomalle?:-)_DSC0456 _DSC0459 _DSC0420 _DSC0470 _DSC0418 _DSC0476 _DSC0432 _DSC0509

14 kommenttia:

  1. meillä alkoi nyt tälläviikolla syysloma ja olen siintä niin kiitollinen, hahah :D En olis koulua jaksanut enää yhtään enempää.

    VastaaPoista
  2. thank god mulla ei koskaan ole ollut uinticooperia, olisin varmaan hukkunut ekojen minuutien aikana :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en oo varma montako litraa vettä mä nielin nenän(kin) kautta sen aikana :D

      Poista
  3. meillä täällä on niinkin pitkä loma ku to-pe :-D mut meillä alkaa sit koulu kesän jälkeen aina vähän myöhemmin ku paikoissa, missä on viikon :-) tosin oishan se viikkokin ollu ihan jees! en oo koskaan kuullukkaan että uinnistakin pidetään cooper ku täällä päin ei oo ollu hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja sit toisilla on pidempi joululomakin:-) meillä päin just uinnista pidetään mutta juoksusta ei koskaan!:D

      Poista
  4. löysin sun blogin selman postauksen kautta ja innostuin selailemaa näitä postauksii moneen kertaan läpi! voin sanoo et mä rakastuin tähän sun blogiin ihan täysin ♥ ihanasti kirjotat, oot mielettömän taitava valokuvaamaan ja ulkoasukin miellyttää silmää tosi paljon ♥ + voi että oot kaunis!! jään ehdottomasti seuraileen sua täällä sekä instagramissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, pitääpä käydä tsekkaamassa Selman blogi!:) Ja aivan ihana kommentti, kiitos sulle❤️

      Poista
    2. Tarkotin siis että uusin postaus:D

      Poista
  5. Tää on ehdottomasti yks ihanimmistsa blogeista ♥

    http://asmalltouchoflight.blogspot.fi/


    ♥ihan uus laadukas blogini♥
    ♥kommentti kommentista♥
    ♥lukija lukijasta♥

    VastaaPoista
  6. mitä?! pidetäänkö uinnistakin coopperi??

    VastaaPoista
  7. Meillä saa suorittaa uinti coopperin jos haluaa.Heh kukaan ei toki halua:'D

    VastaaPoista