2013-01-15

Nuo hetket syntymästä kuolemaan kun silmäluomiin heijastuu

Tuossa siis maantai päivältä asua.Mulla on nykyään aina aamuisin kauhea kriisi mitä ihmettä laitan päälle,ja useimmiten uni määräkään ei päätä huimaa. Maantain ja sunnuntain välinen saldo huimat viisi tuntia ! 
Tänään kävin palauttamassa sen viininpunasen hupparin ja ostamassa uuden laukun,siitä tulee kuvat varmaan vasta torstaina,nimittäin huomisilta menee harkoissa.Ostinhan mä maanantaina Sokokseltakin pari juttua,mutta nekin jääköön arvoitukseksi.
Nyt asiaan,tänään oli lähes totaalisesti kamalapäivä.Kotsantunneilla apuopettaja vaan sano mulle ja parilleni että "Mikä teitä tänään vaivaa kun tuntuu ettette näe,kuule tai ymmärrä mitään".Geometria matikassa ei oo ihan mun juttu,eikä äikänkirjotelmatkaan viimeistelin sen taas kerran koulussa.Numeroa saa sitten odotella innolla.Kaiken kruunasi vielä se että sain tuolla pihalla seisoa 1½ tuntia kunnes äiti tuli kotiin,nimittäin avaimet jääneet kotiin ! Vielä hieman jäässä täällä kirjoitelessa,toivottavasti teillä oli parempi tiistai?

32 kommenttia:

  1. Mite voi olla noin urpo että jättää avaimet kotiin?:D ja otatko sen laukun huomenna kouluun? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooon unohtanu avaimet varmaa satakertaa kotiin:D ja otan mä:)

      Poista
  2. ois kiva jos kuljettaisit kameraa mukana ja näkis muutaki kuvaa ku sua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii,en oo ihan hirveesti lisäilly itestäni kuvia ni aattelimpa nyt tällästä:)mitäs mä koulussa tai harkoissa kuvailisinkaan:D?

      Poista
  3. oot tosi nätti :) ja blogikin ihan kiva

    ► http://ketkuinwonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana asu, tykkään. Tuo korukin aivan mielettömän kiva!

    VastaaPoista
  5. Oot kaunis! Toosi kiva blogi!! Tykkään bannerista ja ulkoasusta. Kuvat on kivoja. :)

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi :)

    http://anskun-valokuvausblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana banneri ja oot kaunis ! :)

    BLOGINI - http://life-of-neea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. voi oooot kaunis! ihana banneri :--)

    VastaaPoista
  9. ihanat farkut! mistä ne on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Ginasta oon ostanu,myydään varmaan vieläkin:)

      Poista
  10. vau, oot nätti:)! ja sun ulkoasu on tosi söpö;)!

    VastaaPoista
  11. Wou hei, yön musiikkii (eikö ookki? :o), mä tykkään (Y) Tän blogin ulkoasu on tosi hieno, kaikki on tollasta ruskeeta ja niin :D Sulla on muuten ihanat silmät ja oot muutenkin nätti! :)

    VastaaPoista
  12. Ihanan väriset silmät sulla! Tosi mukavan olonen blogi muutenkin.


    http://hakunamatata-sannna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Voi sua. Kuulostihan se vähän kurjalta kökkii tuol pakkasessa, mut sul on aivan ihana koru <33

    VastaaPoista
  14. miksi vitussa otit kuvan mahastasi?:::/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :----D otin koosteen mun asusta, btw mulla on hirmu sellanen fiilis että oot mun irl tuttu...

      Poista