2013-02-19

I could be the one to set you free

Avicii ft. Nicky Romero - I could be the one
...ja lopuksi kuva kuvausreissun alusta kun oon kaatunu lumeen mahalleen ja päässy siitä ylös. Nää kuvat on maanantailta kun olin Pilvillä, leivottiin noita muffineita ja otettiin mulle uus proffa kuva, ja silleen.
Nää kuvat on otettu Pilvin Sony järkkärillä, et laatu saattaa olla hieman erilainen kun mun omassa, varsinkin tälleen isoks muokattuna. Oon muute huomannu että postailen nykysin tosi paljon, tai melkein joka päivä. 
Good or Bad ?

21 kommenttia:

  1. iihaaniiaa kuvia! ja just kiva ku postailet tällee useesti, tykkään lukee sun postauksii :)

    + oot todelllaaa kaunis!

    VastaaPoista
  2. toi biisi on ihana ♥ ja oot oikeesti liian kaunis. :o ja postaat just sopivasti. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekkin tykkään, jää soimaan päähän :--D
      voi kiitos:)

      Poista
  3. Postaat just sopivasti ja paljon mukavempi, kun postaukisa tulee useemmin. :)

    VastaaPoista
  4. voi ettää toi sun banneri on niin upee! ja toi tausta 8) mutjoo, tekstii on aina jotenki selkee lukee ja kuvat on kivoja, vaikkei kaikissa se laatu olekkaan kohillaan :D

    VastaaPoista
  5. Postaat just sillee sopivasti. :) haha toi vika kuva :--D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...itekki nauroin sille - ja koko tapahtumalle :--D

      Poista
  6. postaat mun mielestä ihan sopivan usein! sula on muute aivan ihanat hiukset, blogin ulkoasuki on kiva!


    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. tosi kivoi kuvii ja oot kaunis! :)



    ♥ summer-day-dream.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia ja oot tosi kaunis! (:

    VastaaPoista
  9. Postaat sopivan usein! Aina tarvittaessa sun blogistas löytyy 'tuoretta' luettavaa. + ihania kuvia ja oot nätti. Tykkään paljon sun kirjotustyylistä ! ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hirveen paljon kehuja, piristää ja antaa motivaatiota :)

      Poista