2013-12-04

Hello Winter

DSC_0790 DSC_0801 DSC_0771 DSC_0783 DSC_0776 DSC_0779 DSC_0805 Mun pitäis olla nyt tekemässä kaikkea aivan muuta, mutta tajusin just äsken, että jos en nyt postaa niin seuraava postaus tulisi vasta sunnuntaina. Ihanaa kun tää viikko on ollut niin kiva ja koulustakin perjantai on vapaata! Tanssiesityksistä en nyt vielä hirveesti höpise kun ajattelin niistä tehdä erillisen postauksen, mutta oli ihan huippu maanantai! Oon jotenkin täynnä uutta intoa ja energiaa, varsinkin kun on kaikkea kivaa vielä suunnitelmissa. Noi kengät ei ihan pääse edukseen tossa kuvassa, mutta oon niin tykästynyt noihin, koska mun normaalipituus on n.162cm, ja tunnen itseni tosi lyhyeksi aina välillä, mutta noitten kenkien kanssa on vaan niin kivan pidempi olo. Ollaan lähössä käymään mummilla & ukilla tässä itsenäisyyspäiväloman aikana, mutta kerkeen luultavasti tehdä paljon muutakin tässä pidennetyn viikonlopun aikana. Huomenna oiskin viimenen koe, joka sattuu olemaan ruotsista, ja mulla ei kerta kaikkiaan ole motivaatiota noitten kirjojen avaamiseen...no onneksi se koe on vasta vikalla tunnilla, joten voin lukea muut tunnit ruotsia!
ps. Miten nopeesti syksy hurahtikaan ohi, nyt on jo ensimmäinen talvikuukausi?!

3 kommenttia: