2013-12-17

Week before Christmas...

DSC_0485 DSC_0487 DSC_0469 DSC_0514 DSC_0515 Tosi vaikee kuvitella, että jouluaatto on jo viikon päästä! Mulla on vielä paljon joululahjoja hankkimatta ja en oo vielä kaivanu joulukoristeitakaan esille! Kaikkea vähän jarruttelee sekin, että tulin kipeeksi taas vaihteeksi. Yhdeksi uuden vuoden lupaukseksi voisin luvata, että pidän parempaa huolta itsestäni ja terveydestäni. Tehtiin viime torstaina Hiljan kanssa tommonen 'Piirrä toinen-haaste' ja sain aikasiksi vihdoin ladata sen tonne youtuben puolellekkin! Lähiaikoina oon selaillut postauksiani läpi ja katsonut vlogejani, ja oon alkanut miettä, että onko tää kuiteskaan ihan mun juttu. En voi jotenkin käsittää, että alotin tän koko jutun kun olin 12-vuotias? Olin sillon vielä paljon nuorempi ja "lapsempi" kun nyt oon, ja oon vieläkin ihan lapsi ja alan miettiä, että oonko vähän liian nuori tekemään tätä. Lisäks joskus mut valtaa aivan kamala myötähäpeä itseäni kohtaan, ja tekis mieli poistaa ihan kaikki mitä on joskus julkassut youtubeen tai blogiin. DSC_0369 Toisaalta nykysin bloggaus on yks mun harrastuksista ja oon kiintynyt tähän, vaikka postailutahti ja motivaatio vähän heitteleekin. Lähes kaikki on varmaankin jo tehnyt jonkilaisen joululahjatoivelistan, mutta mulla ei oikestaan ole hajuakaan mitä toivoisin. Ajattelin tänä iltana nyt saada aikaan jonkilaista listaa, ja kaivaa mun huoneen joulukortisteet esille. Mitä te muuten ootte ostaneet tai tehneet kavereille/tutuille lahjaksi?

11 kommenttia:

  1. ostin muutaman kuukauden ikäselle veljenpojalle pienen pehmokoiran, parille kaverille sellaset feikkimariskoolit (ei olis varaa aitoihin) ja niihin laitoin sisälle karkkia, doctor who - tuotantokauden kaverille, parhaalle kaverille the lone ranger - elokuvan, äidille ja isälle molemmille suklaakonvehteja ja sellaset pesusetit, joita myydään aina tällee joulun alla ja sitte vielä kauempana asuvalle kaverille konvehteja ja kaulakoru :D okei en tiedä kiinnostiko joka ikisen lahja erikseen, mutta kerroimpa kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just kiva kun kerroit kaikki, sain itekkin vähän ideaa omiin ostoksiini:) oot muute ostanu hyvät lahjat kaikille, ilahtuisin ainakin ite mistä tahansa noista:)

      Poista
    2. kiva että sait ideoita! :)

      Poista
  2. Aivan ihana banneri ja hauska starbucks tausta :D Mäkään en voi uskoa, että jouluun on enää viikko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, mutta ei oo starbucks tausta :DD !! niin, ihan outoa:o

      Poista
  3. RAKASTAN siun bannerii! <3 saisit tehä miullekin :)

    VastaaPoista
  4. saako linkin tost videost ni pystys kattoo puhelimellakii ?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://youtu.be/mfID26w7xjM :) toivottavasti toi nyt on semmonen linkki joka toimis :o

      Poista
  5. voi ku oot nätti♥ mä ostin kavereille manikyyrisetit ja poikakaverille tein ite tyynyliinan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos♥ vähän kivat lahjat oot ostanu säkin:)

      Poista