2013-12-07

Nostetaan lippusalkoon huudetaan hiphurraa!

DSC_0052 (2) DSC_0040 DSC_0041 (2) DSC_0043 (2) DSC_0057 (2) DSC_0058 (2) DSC_0053 (2) En toivotellut 'Hyvää Itsenäisyyspäivää' blogissani, mutta kuulitte jokainen varmaan luki ja kuuli tuon samaisen lauseen parikymmentä kertaa, jolloin se alkaa jo menettää merkitystään. Näitä kuvia katsellessani rupesin miettimään miten hyvä maa Suomi oikeesti on. Täällä on tosi turvallista ja pidetään ihmisistä hyvin huolta. Suomen lippu on kanssa tosi kaunis. Ihanat värit ja kuvastaa jotenkin Suomea tosi hyvin. Oltiin siis itsnäisyyspäivä mummilla&ukilla, ja käytiin mun isovanhempien vanhempien haudoilla. Hautuumaalla on jotenkin tosi kaunista! Ja samalla tajusin kuinka onnekas olenkaan ettei multa ole ketään läheistä ihmistä koskaan kuollut. Tulen aina vähän jäljessä postausten kanssa, tai tosi harvoin on sellaisia postauksia, että kuvat ja tapahtumat olisi samalta päivältä. Haluaisin muuten ihan mielenkiinnosta kuulla, miten te kuvailisitte mua bloggaajana?
ps.Montako Suomen lippua bongaatte tän postauksen kuvista yhteensä? jos vastaat oikein käyn satavarmasti katsomassa blogisi.

22 kommenttia:

  1. Missä asut, paikka näytti ihan seinäjoelta XD

    VastaaPoista
  2. 8 lippua mun mielestä :D
    a-cup-of-morning-tea.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. 8 lippua! Ihanat kuvat!
    inspirationofmylifee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kuvailisin taiteelliseksi ja olet hyvä ottamaan valokuvia ja haluaisin elää sun elämää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos paljon♥ mut kyllä mä uskon, että sä haluaisit ihan omaa elämääs elää:) ! ja voithan sä tehdä sun elämästäsi just sellasen kun sä haluat:)

      Poista
  5. Oiskohan 8 lippua? :))
    Oot hyvä valokuvaamaan ja selität kaikki tapahtumat aina yksityiskohtaisesti, pitkälllä tekstillä, ja sun kirjoitusta on kiva lukea, koska siinä ei ole kirjoitusvirheitä :)
    http://lifestylebyolivia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. 8 lippua löysin:)
    Ja tosi kiva postaus, ja ihania kuvia!:3
    http://senkkubloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. 8 lippua löysin kun oikein tuijottelin kuvia haha :-D
    oot jotenkin tosi pirteän oloinen ja osaat ottaa tosi hyviä kuvia! Teksti on sujuvaa ja virheetöntä, mutta joskus kaipaisin jotain syvällisempiä mietteitä enemmän, kun kirjoitat yleensä aina päivistäsi :) Postaus tahtisi on kyllä vähentynyt, ja nykyään tuntuu että saan odottaa ihan liian kauan sun postauksia D: mutta onhan se ihan ymmärrettävää, ei aina voi olla aikaa blogille :/

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin oon huomannut ettei mun postaustahti oo kauheen 'kova', jos verrataan aikasempaan. Jossain vaiheessa tunsin siitä kauheeta syyllisyyttä, mutta nyt se syyllisyyskin on turtunut, koska oon jo totutellut tähän. Voisinkin oikeastaan tehdä uuden vuoden lupauksen, ja luvata tiheämpää postailutahtia! Oon kanssa miettinyt tota syvällisyyttä, oon lähinnä kirjoittellut asioista jotka mua mietityttää ja toki paljon siitä mitä oon tehnyt, mitä mulla on päällä ja missä oon ollut. Voin yrittää monipuolistaa mun tekstiäni :)
      Kiitos paljon sulle kommentista:) ♥

      Poista
  8. piti kauan katsoa, mutta kahdeksan niitä löytyi :)

    life-by-wilma.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Minä päivinä olit Puumalassa, ku itekki olin siellä ukin ja serkkujen luona tuollon 7.-8. 12 nimittäin :)

    VastaaPoista