2014-06-15

ANSKU'S REVIEW 3: NUDES EYESHADOWS BY H&M

_DSC0761 Miten mulla aina meinaa tulla hirvee kiire näiden kanssa?? Tällä kertaa yritän pitää tän vähän lyhyempänä. Mutta tällä kertaa testissä/arvostelussa on tällänen aika perus H&M:n luomiväripaletti sävyssä Nudes. Tätä saa siis hieman suuremmista h&m:stä hintaan 5 €. Tässä on 5 eri sävyä ja mukana ei tule sivellintä._DSC0763 Ensinnäkin hintalaatu suhde ihan mahtava! Periaatteessa yhden sävyn hinnaksi jää 1€, eli mun mielestä tosi edullista. Toi kotelo on myös mun mielestä jotenkin kivan näkönen, koska tykkään tollasesta läpinäkyvästä kannesta. Tää on myös aika 'tukeva', jos näin voi sanoa! Tukevuudella siis tarkotan sitä, että kestää tiputuksia(kin) ilman hajoamista._DSC0764 Tää levittyy tosi kivasti (en kyllä tiiä riippuuko se siveltimestä), mutta näissä ei oo mikään älyttömän voimakas/hyvä pigmentti. Kuten kuvista näkyy, eniten oon tykänny käyttää tota keskimmäistä, eli pronssista sävyä. Tykkään myös aina sillon tällön laittaa tota valkeeta silmäkulmiin virkistämään katsetta, ja tota tummaa sävyä hieman silmänurkkaan. Noi kanssa häivyttyy tosi hyvin, ja sävyt sulautuu toisiinsa, joka on mun mielestä aika tärkeetä._DSC0766 En oo aivan varma mistä kaikkialta näitä saa, mutta ainakin Helsingistä & Lappeenrannasta, ja varmaan Tampereeltakin, sekä muista isoimmista kaupungeista. Mutta mun mielestä on vähän outoa, että näitä ei saa Kuopiosta, vaikka Kuopio on kuitenkin aika iso kaupunki.  Tähän loppuun vielä pitää mainita, että nää sävyt ei oo mattoja (kuten kuvista huomaa) vaan näissä on ihan sellanen kevyt glitteri/kimallus._DSC0768 TUOMIO:
+Edullinen
+Kiva ulkonäkö
+Riittoisa
+Levittyy/häivyttyy hyvin
+Ei karise poskille
-Voitaisiin myydä useammissa h&m:issä
-Huonohko pigmentti
-Häviää päivän mittaan aika nopeasti luomilta.
Arvosana: 9½

9 kommenttia:

  1. Mun piti miettii hetki et mitä toi mattoja nyt meinaa, kunnes luin jatkolauseen. :---D Mietin niinkun matto....??? Mutta juu! Mullakin on yks tollanen h&m:n paletti. Musta vaan tuntuu, että se väri on sellanen "kova" aluksi, kuin siitä ei lähtisi se väri heti toimimaan. Ootko huomannut tällasta tossa sun omassas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, jännää on toi suomenkielen taivutus :--D En oo, voisko se riippua siveltimestäkin, että miten väri lähtee tarttumaan:)?

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Siis Vaasasta saa kai noita luomivärejä jos oikein muistan :-D

    VastaaPoista
  4. Seinäjoelta saa! Mulla on näistä se vähän tummempi paletti :)! Ihania perus sävyjä! Tykkään♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o vähän jännä ettei Kuopiosta saa! Munkin on ollu tarkotus ostaa sellanen Smoky paletti :)

      Poista
  5. Mä vaa nii rakastan näitä sun arvosteluja ♥ itteeni ei kauhiasti kyl nappaa nuo ruskeet sävyt ko ei ne mulle oikeastaan sovi, mut pitäs varmaa käydä kahtomassa joistaki kaupoista et jos löytyis tuota samaa sarjaa mut eri värisenä.. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ♥ Joo noita on ainakin harmaamustansävysinä ja sit on sellasia värikkäitä, jotka sisältää punasta, sinistä, keltasta & vihreetä :)

      Poista