2014-06-18

KYLMÄÄ JA CRONIZEJA

_DSC0776 _DSC0777 _DSC0782 _DSC0780 _DSC0787 Mä innostun uusista asioista. Mä laitan kolme kuvaa samasta donitsista. Mä otan asukuvat ilman takkia, vaikka ulkona ois -25 astetta. Mä suuntaan arnoldsilta suoraan salille. Mä unohdan joka vuosi, että Suomen kesä ei vastaakkaan ihan mun mielikuvaa. Mä oon vaan mä. _DSC0791 _DSC0795 En voi oikeesti uskoa, että nyt on kesä, koska herranjestas tämä sää. Helteitä tänne nyt ja heti oikeesti, ulkona pärjää hädin tuskin farkuilla& nahkatakilla! Otettiin eilen parit kuvat tuomiokirkon pihassa Hiljan kanssa sen jälkeen, kun oltiin käyty hakemassa arnoldsilta ilmaset cronitsit. Oli muuten yllättävän hyviä, vaikka en mikään suuri munkkien ystävä ookkaan!  Mitäs te muut tykkäsitte, vai menikö teiltä toi 'tapahtuma' kokonaan ohi? Mietin, että voisin tehdä tänne lähiaikoina sellasta faktapostausta, jos teitä vaan kiinnostais? Mikä ois teidän mielestä sopiva määrä faktoja yhteen postaukseen?_DSC0855 _DSC0846 _DSC0850 Ps. Nyt uusi blogeja lukuluetteloon lisäillessäni oon kaivannut entistä enemmän tyylimuutosta, saa nähdä kehittyykö tästä mitään.

8 kommenttia:

  1. ehk 20-40 faktaa kerral ni on lukemista:)!!!! kiva postaus ja miten saitte ilmaseks noi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaettiin arnoldseissa 12-18 ilmaseks tiistaina :)

      Poista
  2. Oi kui kivoja kuvia! Ja todellaki tää suomen kesä on ainaki tänä vuonna iha hirvee, kamalan kylmä ja sataa melkeen koko aja ainaki täälä meilä päi kauhiasti sateita.. :/ Olis kiva jos juhannuksena ois ees jonkun verran lämmintä. Tee ihmeessä sellanen fakta postaus, susta on aina kiva kuulla uusia asioita! Mun mielestä siihen sopis 10-25 faktaa suunnilleen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, haluun niin kovasti ruskettua ja vaan chillailemaan rannoille, mut ei ni ei...
      Okei kiva juttu, pitää vaan yrittää keksii sellasia vähän erikoisempia faktoja:)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. "oli muuten yllättävän hyviä, vaikka en mikään munkkien suuri ystävä olekkaan"

      Poista
  4. Joku 30 faktaa vois olla hyvä määrä :)

    VastaaPoista