2014-06-24

SHOPPING & SMOOTHIES

_DSC0049 Kun olin sillon viikko kuukaus sitten siellä Helsingissä, näin ekaa kertaa näitä smoothieita. Suunnitelmissa olikin ostaa tällänen junaan, mutta koska ajan taju hävis, ja tulikin aika kiire lähteä junaan, niin en kerinnyt tällästä sillon saamaan. Sain sillon tietää, että matkuksenkin mäkkäristä saa noita, ja nyt vihdoin, kun olin Venlan kanssa matkuksessa eilen, niin pääsin maistamaan tota mangoananas-smoothieta! Pelkäsin, että toi ois jugurttisen makusta, koska itse en tykkää jugurtista, mutta ei se ollut ollenkaan sellasta! Suosittelen ehdottomasti maistamaan!_DSC0063 Nyt ei ollu kauheen ihanteelliset kuvaus olosuhteet, koska oli se keskipäivän aurinkonpaiste sää. Huomasin eilen, että noi mun hiuksethan on aivan kamalat, noille on pakko tehdä kyllä jotain. _DSC0077venlaa-horz Nyt mun kuitenkin täytyy pakata loppuun ja lähteä junaan! Alla vielä muutamat kuvat paidoista, jotka ostin tällä kertaa. Nähdään luultavasti ens viikolla taas postausten parissa (vaikka siis oon ajastanut muutamia juttuja teille täksikin aikaa). _DSC0078 _DSC0083 _DSC0081 _DSC0085 Pientä sneak peakia tästäkin paidasta, vaikka en kunnollista kuvaa tästä saanut. No, ehkä tuutte näkemään sen pian kokonaisena asukuvissa.

16 kommenttia:

  1. Uuu, miunki pakko päästä maistamaan noita smoothieita! Näyttää nii hyviltä mut ei taho ikinä mistään löytyä :'D Kivan näkösiä nuo paidat ja kaikinpuolin kiva postaus taas! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, noi on hirmu harvassa :--P mut jos noita myytäs keskustassa, ostasin liian usein :--D
      Voi kiitos!♥

      Poista
    2. Heh, tätä oli hauska lukea! Minä kun olen asunut koko ikäni Helsingissä, niin smoothiet ovat tulleet tutuksi jo pari vuotta sitten. Pidän paljon blogistasi, eksyin juuri tänne :)

      Poista
  2. Aurinkon...ootko kokonaan suomalainen?

    VastaaPoista
  3. Mitä makui noi smoothiet on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli Mango-Ananas ja Venlan Mansikka-Banaani :)

      Poista
  4. Onks noi napapaidat (kukallinen ja harmaa) bikbokista?:)

    VastaaPoista
  5. Ihania paitoja ja ite kävin tänää matkuksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :--D ties vaikka oltiin samaan aikaan jossain kaupassa!

      Poista
  6. Ihania paitoja oot löytäny!:) Sun tyyli on muutenki super ihana!

    VastaaPoista