2014-11-09

NEW JACKET

IMG_7527 IMG_7575 Moikka! Mun on pitkään tehnyt mieli tehdä sellanen kunnonpostaus. Kun perjantaina tuli vähän sellanen viikonlopun alotuspostaus, sitä ennen se kuvapostaukseen ehdotuksia juttu, ja sitä ennen puhelinkuvapostaus. Jos en olis ite ottanut aihetta esiin, tuskin kukaan ois huomauttanutkaan, mutta äsken huomasin, ettei mun muistikortilta löydy kuin ruokaa! Viimesimmät asukuvat on otettu kokonaiset 2 viikkoa sitten..huhhuh! Ja syksy toisensa jälkeen mä vaan ihmettelen, että mitä mä oikein viime talvena oon tehnyt, kun tuntuu, että sen paksuimmankin talvitakin sisään jäätyy, niin entäs sitten asukuvia ottaessa? Kuinka mä oon tarenut?! Aikakin on aika tiukalla, varsinkin kun toi pimeä tulee nyt niin aikaisin. IMG_7554 IMG_7535 IMG_7528 Tajusin kuitenkin, etten koskaan tainnut esitellä tätä mun uutta talvitakkia blogin puolella! Ostin siis pari viikkoa reilu kuukausi sitten jo uuden talvitakin tälle talvelle. Tää kyseinen "yksilö" on Race Marinen takki, ja löytyi Stadiumista.  Tällä hetkellä tää ainakin tuntuu ihanan lämpimältä, mutta saa nähdä miten tää sitten käytännössä (eli kovilla pakkasilla) toimii. _DSC0099 Mulla oli tässä pari kk netflix, ja sen aikana katsoin varmaan saman verran leffoja, kun parina viime vuonna yhteensä! Tässä kyseisessä kuvassa on mun salaatti, ja Remember Sunday-leffa pyörimässä. Ite tykkäsin tosta paljon, ja ehdottomasti katsomisen arvonen leffa! _DSC0409 Ja joka syksyn vakioherkku...Omenakaurapaistos & vanilijajäätelö! Niin helppoa ja hyvää, mutta joka syksy tätä tulee syötyä niin paljon, että ihan mielellään on taas 3/4 vuotta ilman...Mikä on ollut teidän tän syksyn suosikki herkku?:-) IMG_7514 – Kopio

6 kommenttia:

  1. Oon ihaillut tota takkia Stadiumista jo kaun! :-D Toi on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :-D mäkin kieltämättä sovitin tota kolmesti ennen kun ostinn!

      Poista
  2. toi takki on tosi ihana ja sopii sun päälle hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Oon törmännyt sun blogiin ennnekin, mutta en ole tainnut koskaan kommentoida. Sulla on aivan ihana ulkoasu blogissa ja huomaa, että oot siihen käyttänyt aikaa ja vaivaa. Varsinkin bannerista tykkään kovasti:) Kuvat on laadukkaita ja niitä on tarpeeksi aina postausta kohden. Ainut pienen pieni juttu jonka itse muuttaisin, on tekstin fontti ja pienen välin voisi jättää kuvien väliin - mutta nää nyt on näitä mielipideasioita! :) Jokatapauksessa, jään ehdottomasti lukemaan blogiasi.

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kehuista ja kun jaksoit kommentoida!:-) Itse olen juurikin tarkoituksella säätänyt kuvien välin pieneksi:D mutta tervetuloa mukaan seurailemaan!

      Poista