2014-11-24

When you're feeling pain, you know you're alive

Untitled Untitled Tiedättekö sen viikonlopun jälkeisen tunteen maanantaina, kun voisitte samantien ottaa heti perään toisen viikonlopun? Mä nimittäin tiedän. Maanantai on mun lemppari arkipäivä (hulluko? not), koska on liikkaa ja pääsen jo yhdeltä, ja sit on balettikin illasta ja silleen. No ei tänään. Viime yönä nukuin kokonaiset 5 tuntia, ja nyt vähän jännittää, että rikoinko/hävitinkö viikonlopun aikana 400€ edestä tavaraa...en tiedä siis johtuuko tää kauhea jomotus ton stressin & väsymyksen yhdistelmästä. Mulla ei nimittäin koske ikinä päätä! Lisäksi flickr ei taaskaan anna mun ladata kuvia (paitsi puhelimella) joten tein nyt tälläsiä jouluisia/talvisia kollaaseja, joiden kuvat on wehearit:istä!
No, jospa viikko paranee loppuaan kohti..
Untitled Ainiin, olihan mulla kysyttävääkin teiltä, mitä mieltä olisitte, että oisko kiva nähdä joulukalenteri tänä vuonna täällä mun blogissa? Ajattelin, että tänä vuonna voisin ekaa kertaa sellaista toteutella, siis tietty jos teitä vaan kiinnostaa. Saa myös ehdotella jo luukkujakin siihen! Nyt kuitenkin toivotan kaikille ihanaa viikkoa, ja toivottavasti teidän maanantaifiilis on ollut vähän parempi!

7 kommenttia:

  1. juu, tee ihmees joulukalenteri :3

    VastaaPoista
  2. Oi tee ihmeessä joulukalenteri!♥ Munkin blogissa sellasta suunnitteilla.. :)

    VastaaPoista
  3. Joulukalenteri ois tosi kiva :) siinä ois kiva nähä askarteluu, leipomista ja vaikka jouluaiheista meikkiä/hiuksia/asuja! :) ♥

    VastaaPoista
  4. Joulukalenteri olis tosiaan kiva nähdä täällä sun blogissa! Itse haluaisin nähdä joulukalenterin luukuissa DIY:ta, leipomista, kosmetiikkaan liittyviä, sisustushömppää, sekä kaikenlaisia hiustutoriaaleja. :-)

    Ja ennen kaikkea tsemppiä sulle näin maanantaihin, itselläni olikin harvinaisen hyvä aloitus viikolle!!

    VastaaPoista
  5. tee ihmeessä!! mutta mitä rikoit/hävitit :OO

    VastaaPoista