2014-11-07

TEFLONEITA JA DIY OREOSUKLAATA

_DSC0710 Iltaa! Kuten osa on varmaan kuullutkin, tänään ilmestyi toi Tefloneitten uusi levy ja oli ihana harkkojen jälkeen suunnata kuuntelemaan se läpi spotifysta! En vaan malta ottaa ens kesää, uusia festareita ja keikkoja..välillä tuntuu, että oikeesti halkean onnesta, kun ajattelen joitain kivoja juttuja ja/tai kun tapahtuu jotain kivaa! Ja tässä on paljon muutakin, kun toi uusin levy, mutta tarinoidaan lisää myöhemmin, nimittäin nyt mä suuntaan perjantai viettoon, ja julkasen nää muutamat kuvat mun Diy-oreosuklaasta. Kokeilin tällä viikolla myös Diy (b&j) Cookie dough-jäätelöä, mutta koska se ei ollut niinkään menestys niin sitä en taida täällä jakaa... Tätä oreosuklaata voin kuitenkin suositella, ja tästä voikin helposti tehdä omia variaatioita vaihtelemalla keksejä! Kokeilkaa ihmeessä!_DSC0699 _DSC0698 Ps.Oon niin ylpee, kun sijotuttiin 11:toista 49 joukkuuesta taitajakisoissa..vaikka lähdettiin voittamaan (ehkä vähän läppä-asenteella) niin oon enemmän, kun tyytyväinen!

5 kommenttia:

  1. aaaww niin piristävää tekstiä:) tuli ittelleenki mielee kesä ja kaikki festarit nyt ko mainitsit ♥ toi teflonie uus levy kyl on jees!

    VastaaPoista
  2. Mä just tässä jälkeen päin lueskelin tota ja teki mieli deletoida koko postaus :--D Mutta niimpä, mun on vaan pakko myöntää, että odotin ehkä vähän enemmän (ainakin määrällisesti biiseistä) mutta tyytyväisiä täälläkin ollaan :--)

    VastaaPoista
  3. Oooi että tuo diy Oreo-suklaa näyttää ja kuulostaa hyvältä! Voisinpa itsekin kokeilla joku päivä:)

    VastaaPoista