2013-03-15

Elämäni aakkoset #1 A-M


Ainutlaatuisuus on hyvästä ! Tykkään siitä kun mulla on tosi erilaisia kavereita, joiden kaikkien kanssa voi siis tehdä erijuttuja. Ja sitten on tosi kiva jos jollakin on vähän erilaisia piirteitä, tai on muuten vain erilainen ajattelutapa johon harvoin törmää. 

Baletti on aina ollut mun mielestä kaunista ja tosi haastavaa. Periaatteessa munkin pitäis ottaa se sivuaineeksi, mutta se ei vaan oikeestaan mua itseäni kiinnosta niin paljon, tykkään vaan niistä pianokappaleista ja kauniista liikkeistä ja upeista esiintymisasuista.

Cheek tekee tosi hyvää musiikkia ! Hyvät lyriikat ja menevät kappaleet, jotka ei oikeestaan koskaan vanhene. Ulkonäössäkään ei oo mitään moittimista. Musiikki on muutenkin tärkeä osa elämääni.


Demi on mun suosikkilehteni varmaankin. Tykkään tosi paljon sen monipuolisuudesta, ja ne paljastukset, sekä mokapalstat on ihana lisä, varsinkin kun sieltä bongaa monesti samanlaisia juttuja mitä itellekkin on käynyt. Nettisivustosta taas en oikein tykkää. ( demi.fi)

Englanti on kiva kieli, nimittäin oon ollu enkku päiväkodissa 5v asti, ja siitä sitten jatkanut tänne yläasteelle asti. Se on vaan jotenkin niin helppoa ja sujuvaa, vähän niiku toinen äidinkieli jo. Lisäks se maakin ois siisti käydä joskus kiertämässä läpi.






















Facebook ja fruitiet. Vietän facebookissa tosi paljon aikaa onlinessa, varsinkin puhelimella, tuntuis vaan kauheen 'pimennossa' elävältää jos ei ois facebookkia. Ja noi fruitiet... tykkään tosi paljon, varsinkin Arnoldsilta saa tosi hyviä, ja nyt kun löysin uudestaan ton tehosekottimen, aion kesää kohti alkaa tehdä niitä enemmän.

Gina tricot on yksi mun suosikki vaatekaupoista. Vaikka välillä tuntuu, että se on yhtä massa kun H&M, en kauheen usein koulussa törmää ihmiseen, jolla ois samanlainen vaate kuin mulla sieltä. Muutenki tosi kivoja vaatteita, ja suhtkoht hyvä laatusiakin tuotteita.

Harrastukset on kans mulle tärkeitä. Oon elämässäni alottanu ja lopettanu vaikka mitä, mutta tanssi ja pianon soitto on säilyny jo molemmat aina siitä lähtien kun alotin peruskoulun. Käyn välillä kamppailua itseni kanssa siitä jaksanko lähtee harkkoihin, mutta yleensä on ihan huippu fiilis kun tulee harkoista, on oppinut jonkun tanssisarjan tai kappaleen.

Iloisuus. En oikein tunnu siltä aina, mutta oon kuulema (joidenkin mielestä ainakin) iloinen ihminen. Ainakin nauran tosi paljon, ja ei kyllä tuu päiväkään mieleen millon en ois ollut edes hetkeä iloinen tai onnellinen.


Jäätelö on vaan niin hyvää. Ihana koostumus, ja italialainen 'Gelato (=jäätelö) on vaan jotain niin parasta. Suosikki makuja kaikki 'kirkkaat' eli hedelmäiset ja sorbetit on aivan ihania. En ymmärrä miten muka jäätelö ei kuuluis talveen, siksipä jäätelö on kaveri vuodenajasta riippumatta.

Kaverit, yksinkertaisesti ja ytimekkäästi, miten tylsää elämä oiskaan ilman kavereita ? En oikestaan omista yhtä 'bff:ää' mutta mulla on muutama tosi tärkeä kaveri. 

Liikunta, en keksi mitään lajia nyt päästä mistä en tykkäis ! Talviurheilu, tanssi, joukkuepelit, kuntopiiri, uinti ja yleisurheilu, kaikki on kivaa ! Lisäks on kiva tunne kun huomaa olevansa notkeempi tai paremmassa kunnossa kun muutama viikko sitten.



















Matkustelu on kivaa. Joskus on hirmu raskasta pakata ja saada aikaseks lähteminen, mut esimerkiks ulkomaan matkat on ihan huippuja ! Tykkään kans käydä kesäsin mun mummin ja ukin mökillä viettämässä viikkoja, ja kummeilla. Tanssiporukankin kanssa on kiva tehä kisareissuja ympäri Suomea.

25 kommenttia:

  1. kiva postaus ja ollaan melkein samallaisii nois aakkosis ;)

    VastaaPoista
  2. ihana postaus ansku! (--: tuleeko toinen osa millon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sonja <3 ja en osaa, sanoa ...ehkä jo tällä viikolla, ehkä vasta ensi viikolla:D

      Poista
  3. oi kun pajon nami kuvia!♥ muutenki ihana idea, ehkä mäki voisin toteuttaa joskus..? :D

    VastaaPoista
  4. vähänkö kiva idea tämmönen!:D

    VastaaPoista
  5. Oi tää oli kiva postaus, mulle vaan tuli makeannälkä noiden kuvien takia :D

    VastaaPoista
  6. tykkään !! ihanat kuvat & teksti, liityin !

    http://ykspienitoive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. tosi kiva idea :) ! ihanat kuvat :)

    VastaaPoista
  8. Tällaista postaustahan voisi itsekin harkita, vaikka voi kyllä olla, ettei siitä tule mitään... En osaisi valita jokaiseen kirjaimeen vain yhtä asiaa. Sun blogin tausta saa veden kielelle kun noi pavut muistuttaa mua niistä kahvinmakusista suklaakarkeista :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, ja jep mullekkin valinta oli vaikee..itekki tyksin taustasta, vähän oon ehkä kyllästyny tähän...

      Poista
  9. hienoja kuvia (--:
    kivat muokkaukset !

    VastaaPoista
  10. Ihana toi banneri. Vähän erillaine mut siisti ! ja noi kuvat on niin ihania ! (:

    VastaaPoista
  11. Ihana Postaus taas <3 Ja ihana kuva toi Ihan eka mis on Hajuvesiä ja britti lippu <3 Oot paras bloggaaja ja Haluaisin suhun tutustua =)

    VastaaPoista