2014-09-26

Joo sinä ja sun myslit ja kuivatut luumut, valtikka tänne mä vien kaikilta kruunut

pilvi Ja vielä toinen osa näitä kuvia, koska näitähän riittää! Tosta otsikkoon liittyen; (joka on muuten Ricky Tick Big Bandin biisistä, jota oon taas alkanu kuuntelee) musta tuntuu, että nykyään kaikki pitää jonkuntyyppistä dieettiä/lakkoa. Herkkulakko, karkkilakko, suklaalakko...Sellanen salibuumi on ehkä menny ohi, mut nyt ollaan sitten varmaan siirtymässä sellaseen puhtaseen ruokavalioon, vai ootteko te ollenkaan huomannu tällästä ilmiötä? Mä en oo oikein kummastakaan innostunut, sali vaan ei oo ihan mun juttu, toisin kuin sitten taas herkut. Yks parhaidta perjantai-illan viettotavioista mitä teidän on  syödä hyvää ruokaa/herkkuja ja kattoa sarjoja tai elokuvaa! Varsinkin harkkojen jälkeen mulla ei oo mikään party animal fiilis, eikä oikein huvita lähtee minnekkään kaverin(tai omaa) kotia kauemmas.mä IMG_6982 IMG_6956 IMG_6954 IMG_6945 IMG_6903 Mulla alkaa huomisesta lähtien viikko, (kyllä, mun viikko alkaa nyt lauantaina) joka on täynnä kaikenlaista, ja ekat kokeetkin on ilmeisesti tulossa, mutta aika ilosin mielin lähden kohti tulevaa. Oon siis nyt la-su isoskoulutus leirillä, ja molempina päivinä mulla on myös esitysharkat. Saa nähdä milloin taas törmäillään blogin puolella, mutta toivottavasti pian! Ihanaa viikonloppua jokaiselle ♥ IMG_6895 IMG_6893

4 kommenttia: