2016-11-15

KUN TAAS PUKEUDUIN.

DSC_0048Rakastin syksyisin pukeutua. Nimeomaan rakastin.Tänä vuonna missasin koko jutun ; adidaksen musta toppatakki, vanssit ja mustat housut oli mun casual oufit. Niissä viihdyin kun ei kiinnostanut, niihin sopeuduin ja mukauduin. Sitten tuli syysloma ja päivä, jolloin vaan teki pitkästä aikaa mieli pukeutua. Otin ekaa kertaa käyttöön suorat mustat housut, jotka ostin Italiasta keväällä, virittelin mun kesämenomeininki-kaavun taas päälle. Vansseilla kulkisin varmaan vieläkin, ellen olis puoli pakolla vaihtanut näihin uusiin nilkkureihin.  Sitten päädyin ulos ottamaan parit kuvat tästä hetkestä, ja pakko antaa arvoa mun ysiluokka minälle ; se hullu hyppeli tuolla vaikka missä pakkasessa (usein kuvaajan kanssa - kiitos kaikille, miten te jaksoitte?) ihan liian vähissä vaatteissa. Nykyinen minä ei enää jaksa.syksy4 Palatakseni vielä noihin kenkiin; mua on tosi vaikea miellyttää. Ja toinen sama juttu on takkien kanssa. En kelpuuta mitä vaan ( =noin 98% vaihtoehdoista) mutta lopulta usein se mitä kelpuutan, onkin just se simppelein. Viimesimmät kengät jotka muhun iski, oli vanssin loafersit valkeina KooKengän lopettajaisista, joissa nyt satuin pyörähtämään. Usein tällaset parhaat löydöt onkin vahinkoja. Nyt uusimpana on nää ihan tosi perus mustat nahkanilkkurit, jotka ostin Skopunktenista ihan melkein sovittamatta - ja kas toimi! Voisin siis väittää, että melkein heti näen mikä toimii mulle.syksy3 Oon tässä syksyllä pohtinut pukeutumista muutenkin. En sillä tapaa, että panostaisin siihen itse jotenkin hirveesti, vaan siltä kannalta, että mitä pukeutumisella ja ulkonäöllä edustaa. Mitä pukeutumalla johonkin, tai olemalla pukeutumatta johonkin voi kertoa tai välittää. En tarkota, että vaatteet ois sielunpeili, ja uskonkin, että saatte ehkä ideasta kiinni. Vaatteilla voi peittää tai paljastaa, ottaa kantaa tai näyttää missä tai miten viihtyy. Haluaisin ehkä ottautua tähän vähän enemmänkin ja kertoa lisää mun omakohtaisia kokemuksia, mutta not today, pitää vielä suunnata venyttelemään ja ehkä pohtia aihetta lisää vielä itsekseni. Heittäkää kommenttia, jos teillä herää jotain mietteitä!

3 kommenttia: