2014-02-04

CURLS AND RED LIPS

selfiefefe selfie selfieba huikset2 Lauantai iltana Kukka kiharsi mun hiukset, ja en oo Omien tanssien jälkeen (jotka oli joulukuun alussa) lämpökäsitelly noita ollenkaan! Ja pakko näin ensi alkuun mainita, ettei mun hiukset ole todellakaan noin kuivat/huonokuntoiset kun noissa kuvissa näyttäisi olevan. Mun mielestä noista kiharoista tuli kivat, ja Kukka teki ne rutiininomaisesti tosi nopeesti. Kiinnostaisko teitä jos tekisin postauksen mun hiustenhoidosta ja kaikkesta hiuksiin liittyvästä?hiukset12 hiukset7 hiukset5 hiukset
Päätin etten tähän postaukseen ala "runoilemaan" mitään sen kummenpia, joten tää on yksinkertasuudessaan vaan nyt tukkaa täynnä, hehheh. Sopiiko teidän mielestä mulle paremmin suorat vaiko kiharat hiukset?

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ois kyllä kiva omata tollaset hiukset luonnostaan!:)

      Poista
  2. Joo tee sillai et kertosit miten usein peset,millä ja miten peset,kaikki tuotteet,pari luottokampausta,vanhoja hiustyylien esittelyä ja kaikkee!=) ja molemmat hiukset on kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no mäpä toteutan tän mahdollisimman pian:)

      Poista
  3. Sulle sopii kivasti noi kiharat ja tee vaan jotain hiuksiin liittyvä postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja voin tehä, kun kiinnostuneita löytyy!:)

      Poista
  4. Kivat kiharat ja hiuspostaus ois huippu! :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Voi kiitos:) Mua itteeni vaan häiritsee toi kuivuus:p

      Poista