2014-02-20

DOWNHILL SKIING

cats Viime postaus ei sitten varmaan ollutkaan kauheen hyvä, kun kolme lukijaa lähti julkaisemisen jälkeen. Jotenkin tällänen aina lannistaa ja tietty harmittaa, että lukijoita lähtee kerralla rykelmissä ja kenties juurikin sen yhden postauksen takia.No, elämä bloggaus on. Nyt sitten mukavempiin aiheisiin: Tänään meilläoli  koulussa liikuntapäivä ja tosi monet meidän koulusta oli laskettelemassa,ja niin olin mäkin. Helmikuu on nyt jo yli puoli välissä, ja tää oli vasta mun eka kerta rinteessä! Tosin lumet tuli tänä talvena aika myöhään, ja säät on ollu aika huonoja. Mutta  oli ihan superhauskaa! Ei tuntunut ollenkaan arkipäivältä, nauramisen aihetta riitti, kuten myös energiaa ja oli ihan superhauskaa! Ehkä mä lopetan tähän laskettelun ylistämisen ja annan kuvien puhua puolestaan.
IMG_0048 IMG_0049 IMG_0073 IMG_0044 cats IMG_0062 IMG_0067 IMG_0043 IMG_0040 IMG_0041 Kaikki kuvat on otettu mun pokkarilla, joten koittakaa kestää laatua.

10 kommenttia:

  1. Missä sun toppahousut? XD ja sauvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi lämmin sää ja aamulla löytäny ulkohousuja ni kotonaha ne:) Sauvoja en oo ikinä käyttänyt, ne vaan mun mielestä vaikeuttaa metsäreiteillä menoa ja häiritsee hyppyreissä ja kans hississä.

      Poista
  2. Voisitko tehä joku päivä mydayn tai jonku muun videon? Sun videot on aina niin kivoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin tehdä sellasen My Week Trough A Videon, mutta se hieman failas :P Lisäks aattelin poistaa kaikki mun videot yt:stä ja lopettaa vloggauksen, mutta en mä ainakaan vielä :) Voi kiitos ♥ Tota mydayta voisin toteutella joku päivä...

      Poista
  3. Kivoja kuvia! :) oot muuten kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Kuka idiootti laskee farkuissa tai collareissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä laskin nyt tällä kertaa kollareissa, got a problem ? Farkuissa en oo laskenut, enkä koskaan tuu laskemaan:)

      Poista
    2. collaritXDD yes i got a problem

      Poista
    3. Onko toi sun ongelma? Xdd pitäsköhä tässä itkee vai nauraa

      Poista
    4. Mikä ongelma siinä on jos laskettelee ilman ulkohousuja ? En ymmärrä xD Kuuluuko se siihen 'asukokonaisuuteen' et pidetään jtn merkki ulkohousuja ja laskettelutakkia? Jos sää olis plussan puolella, niin kuka laittaa ulkohousut ku vaan läkähtyy? :'D

      Poista