2014-02-14

HOW WONDERFUL LIFE IS ON FRIDAY

DSC_0077 DSC_0079 DSC_0098 DSC_0067 DSC_1031 Mulla on ollut tosi tekemisen täyteinen viikko! Tänäänkin oli aivan ihana päivä. Halasin tosi monia kavereita, ja sanoin kaikille hyvää ystävänpäivää ihan oikeesti sitä tarkottaen. Sain Hiljalta taivaallisen suklaamuffinin ja kun tulin harkoista kotiin, äiti oli ostanut mulle Tangle Teezerin! Ihan liian ihania&isoja juttuja, mutta molemmat teki mut tosi onnelliseks ♥ Ja tietysti kaikki kavereitten toivotukset ja halaukset, kerrankin sai hyvän syyn kanssa halailla kavereita!
DSC_0075 DSC_0096 Tänään harkatkin meni tosi hyvin, ja matikankokeesta tuli hyvä numero. Tekstiilissäkin pitkästä aikaa edistyin kunnolla. Tosin tänään myös pelkäsin niin paljon, että tärisin. En muista millon viimeeks sellastakaan ois tapahtunu!
DSC_0021 DSC_0024 Yleensä torstai on ollut mulla semmonen lahnailu päivä, mutta tänä torstaina menin suoraan koulusta salille ja illalla nuorteniltaan. Ja taas sain kumota ennakkoluuloni, sielläkin oli kivaa! Mutta ehkä nää kuulumishöpinät saa riittää tältä erää. Ihanaa viikonloppua ja vielä kerran, hyvää ystävänpäivää ♥

Ps. K-Marketissa oli noi Magnum Strawberry&White jäätelöt alennuksessa, joten mun oli aivan pakko käydä ostamassa tollanen (onhan toi yks mun lempi jäätelöistä) ja toi on kyllä jotain niin hyvää!

11 kommenttia:

  1. Mulla oli synttärit! ;) 14.2 eli ystävänpäivänä ja sen vietin armeijassa kun veljellä oli valapäivä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret onnittelut (hieman myöhässä) <3

      Poista
    2. Voi kiitos! <3 Huomasin kommentin,mutta en ole ehtinyt vastaamaan :|

      Poista
  2. Toi on munki lempi jätski! Mihi asti noi on alennuksessa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :D to-su on, eli huomenna kerkeet vielä ostamaan!:)

      Poista
  3. Kiva postaus! Mukavaa että onnistuit matikankokeessa :) Paljonkos sait? Ja höh, mikäs noin kovasti pelotti?:o :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, sain 8½ :) Toi saattas jollekkin toiselle olla jopa huono numero, mutta mulle toi meni hyvin:)
      Se on aika pitkä tarina, mutta harkkojen jälkeen meidän tanssisalille (tai siis sinne aulaan) tuli jotenkin tosi sekasin oleva mies, koska mä päästin sen ihan ajattelematta sisälle (se läpinäkyvä ovi on aina lukossa, ja jonkun pitää siis aina avata se.) Se pyyhki tosi pitkään jalkojaan eteenpäin tuijottaen siinä metrin päässä musta&Hiljasta. Sen jälkeen se horjahti ja lähti hoippumaan pukkarille päin. Säikähin ihan sairaasti ja lähettiin tosi äkkiä sieltä pois. Se oli oikeesti tosi pelottava tyyppi! Ei se tässä välttämättä niin pelottavalta kuulosta kun se tilanne oli...Myöhemmin mun oli pakko soittaa mun tanssinopettajalle mitä menin tekemään.

      Poista
  4. Ihana raamattu, onkse uus ja mitä varten? c: Ja miks olit nuortenillassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki meidän ripariporukasta sai tollaset ennakkoviikonlopussa riparitehtävien suorittamista varten:) Mutta ainakin mun käsittääkseni saatiin noi omaksi :D Mustakin toi on kivan näkönen! Meidän pitää ripari varten käydä kahdessa nuortenillassa (toinen omavalintainen & toinen yhteinen ja pakollinen) ja ajattelin käydä ton omavalintaisen nyt pois alta :)

      Poista
  5. Ihania kuvia :3 Me saatiin samanlainen Raamattu ripaeilla kaks vuotta sitten :) Onnee matikankoemenestyksestä !

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos<3 Saitteko pitää ne itellä riparin jälkeen?:)

      Poista