2014-02-06

FEELING SO GOOD

DSC_0609 DSC_0701 DSC_0704 Tällä viikolla on tapahtunut paljon kaikkiea pientä! Oon iha hurahtanut kasviruokiin& hedelmien syöntiin, kyllästynyt leipään, valmistautunut oikein kunnolla kokeseen (aika varma fiilis mennä nyt tekemään matikankoe!), tehnyt läksyt huolellisesti pitkästä aikaa ja ostanut uusi urheiluvaatteita. Lisäks oon ottanut vitaaminia tupla-annoksia ja juonut tavotettani enemmän maitoa. Lisäksi nukahdan iltasin tosin hyvin (kunhan maltan mennä nukkumaan.) Voin siis tosi hyvin! DSC_0630 DSC_0623 DSC_0620 DSC_0747 Keskiviikkona meillä ei oikein oo kukaan kotona, joten leivottiin äiti leipoi Runebergintorttuja tänään. Mullahan on tällä hetkellä sellanen juttu, että vältän herkkuja arkisin, mutta en halua olla mikään kauhea nipo, ja karttaa tollasia "juhlaruokia" joten totta kai mä söin tollasen, ja noi on kyllä yhtiä mun suosikkileivoksista (näin harvakseltaan syötynä). Mites on, joko te ootte leiponut/syönyt näitä? Vai tykkäättekö ylipäätänsä Runebergintortuista?DSC_0231 DSC_0220
Muistan kuinka negatiivinen olo mulla oli maantaina, kun tuntui, että viikonloppu oli vaan hurahtanut ohi. No, nyt musta tuntuu, että tää viikko hurahti ihanan nopeesti ohi! Vitsi miten ihanaa, huomenna on jo perjantai. Ainut asia, mikä tällä hetkellä mua vaivaa, on tavaroitten kadottelu. ELI JOS JOKU ON  MUN MUSTAN NEULETAKIN OTTANU ITELLENSÄ KOULUSTA SAA PALAUTTAA VAIKKA RUOKALAN NAULAKKOON, KIITOS. Tiistaina nimittäin jätin sen jonnekkin, ja nyt oon käyny koko koulun läpi, eikä sitä näy missään. Toinen asia mikä tänään oli hukassa, oli mun avaimet. No, ne onneks löyty kotoa, mutta iltapäivällä piti keksiä jotain korvike tekemistä. Päätin mennä pitkästä aikaa kirjastoon, en oo varmaan "hengaillu" siellä neljään vuoteen! Ala-asteen keskivaiheilla olin siellä melkeinpä päivittäin kavereitten kanssa, jos harkkoja ei ollut. Miten nostalgista! Ja uusin mulla 4kk lainassa olleen kirjan taas... Hah, oon huomannut, että voisin kirjottaa melkein mistä aiheesta tahansa älyttömän pitkiä tekstejä, mutta parempi varmaan lopetella. Luetteko te muuten mun tekstejä? Ois mielenkiintosta löpisenkö vaan itselleni tänne,haha. Valitkaa siis joku näistä vaihtoehdoista, jooko?  a)aina b)yleensä c)Joskus d)Harvemmin e) En ikinä, katson postaukset vaan kuvien takia. 

19 kommenttia:

  1. aina luen! Oli kiva postaus :)

    VastaaPoista
  2. Aina luen, mutta en uskalla/viiti/halua kommentoida :P mut tykkään blogistas hirveesti♥

    VastaaPoista
  3. Luen yleensä, jos en oo tosi väsynyt / kiireinen :p Kiva postaus, ja ihana kuulla et sulla on ollu kiva viikko!

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mä luen aina sillon, kun ei oo kiire. Joskus nimittäin käyn vaan nopee kattomassa uuden postauksen ja sitten unohdan koko lukemisen kiireen takia. Mutta joo ihana postaus! ♥

    VastaaPoista
  5. Luen aina postauksesi, sulla on kiva blogi :-)

    VastaaPoista
  6. B) en lue sillon jos on kiire :)

    VastaaPoista
  7. Luen aina, sulla on ihana blogi:)

    VastaaPoista
  8. Suurimmaksi osaksi tulee kyllä luettua, mutta kommentointi tahtoo jäädä aina ihan kakkossijalle...

    VastaaPoista
  9. En viitsi nyt jokaseen kommenttiin erikseen vastailla, mutta ihan huippua kuulla, että kaikki vastaukset oli a:ta ja b:tä !! ♥
    Arvostaisin todella jos kommenttejakin tulisi hieman enemmän, mutta myönnän itekkin olevani hieman laiska kommentoija ainakin joskus... :)
    Kiitos ihanat taas kerran, nyt voin hyvillä mielin kirjotella pitkiäkin tekstejä, tietäen, että tekin luette niitä<3

    VastaaPoista