2014-04-13

Don't you understand what 'rainy weather' means?

DSC_0231 Moips! Oisin postaillu jo eilen nää kuvat, mutta en päässy kirjautumaan sisälle flickriin. No perjantaina kun pääsin koulusta jo vähän ennen yhtä, alko sataa. Nyt joku vois luulla, että alkaisin valittaa "surkeasta" säästä, mutta mun mielestä oli kyllä kiva, että nyt välillä sato, koska oon niin kyllästyny noihin pölyisiin katuihin! Noista kuvista ei edes huomaa, että tuolla satais (ei mun vaatetuksesta ainakaan, kyllä, olin jäätymispisteessä!) mutta uskokaa pois, oli ihan sika hankala kuvailusää, enkä tajua miten Hilja onnistui noin hyvin ton kuvien oton kanssa! Tosiaan toi otsikko viittaa lähinnä pukeutumiseen. Napapaita sadepäivänä?? No kai mä niin innostuin noista aurinkoisista keleistä, etten tajunnut miten viilee tuolla on. Koska nyt 'jäin jälkeen' tästä mun postaustahdista, mulla on taas paljon kuvia postattavana, joten nähdään niiden merkeissä luultavasti huomenna!asuuu DSC_0291 DSC_0228 DSC_0286 DSC_0246 Tässä kuvassa näkyykin noi mun tiistaina hommaamat korut, joita ihastelin jo lauantaina. Oon jo suunnitellu yhdistäväni noi niin moneen asuun, ja noi käy kivasti yhtien mun vähän juhlavampienkin vaatteiden kanssa. Mitäs te tykkäätte ? DSC_0232 asuu |Paita-Bikbok|Korut-Gina Tricot|Farkut-Cubus|Kengät-Converse| DSC_0762 DSC_0205 DSC_0237 Oli "hieman" haastavaa saada nää valokuvat sattuneista syistä. Nimittäin perjantaina tuuli ja sato aivan mielettömästi iltapäivästä, ja tässä onkin tällänen tilannekuva, kun mä juoksen sateenvarjon perässä, joka lentää tuulessa. DSC_0739 Lauantaina haistoin tätä TBSin vadelman tuoksuista vartalovoidetta, ja rakastuin tähän. Niimpä mun oli pakko käydä keskiviikkona hakemassa, tai siis ostamassa tää itelleni. Tän tuoksusta tulee mieleen vähän vadelmarahka ja Grandin vadelmamehu, ja mun mielestä toi tuoksu on tosi keväinen!

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :)
    Mäkin oon jo ollu liikkeellä napapaidassa , joka on sit osottautunu vähän huonoks ratkasuks :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos:) Mäkin oon useampana päivänä nyt käyttäny napapaitaa, ja aurinkoisina päivinä, sekä neuletakin kanssa se on ollu ihan jees:)

      Poista
  2. Kivoja kuvia ja ihanat vaatteet sulla kans :)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ! :) sulla on tosi kivoja vaatteitta ja yhdistelet niitä tosi kivasti !

    VastaaPoista
  4. Miks oot noi kaunis ja laiha ,__, <3 Upeita kuvia!

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista