2014-04-03

FAVORITES OF MARCH

DSC_0235 Garnier Pure Active kasvojenpuhdistusaine. Tätä en käytä kun max. 1krt/vk, koska tää on tavallaan kasvoja kuoriva puhdistusaine mutta aina tän jälkeen on ihanan raikkaan oloinen iho.
Hand&Nail cream. Tää on niin raikastava, kevyttä ja kosteuttavaa. Sain tän Vilmalta tuliaisina jostain... ja vitsi tää on vaan niin kiva!
DSC_0237 DSC_0239 Tää Nivean Vanilla&Macadamia-huulirasva on parinviikon aikana muodostunut mun vakkariks. Päädyn aina "jostain syystä" haistelemaan tätä samalla kun rasvaan huulia. Tän tuoksu on vaan niin ihana. DSC_0242 Tää Body Shopin kookoshuulirasva on pysynyt mun suosiossa kuukaudesta toiseen, mutta mun mielestä tää oli nyt mainitsemisen arvoinen, koska mulla ei varmaan IKINÄ oo ollut näin täydellistä huulirasvaa. Just sopiva koostumus, hurmaava tuoksu ja ah toi purkki on ihan ylisöpö. DSC_0246 Lumenen kulmageeli. En oo oikein ikinä intoutunut laittamaan mun kulmiin mitään, koska ne on luonnostaankin jo aika tummat. No, nyt oon satunnaisesti laittanut tätä kulmiin, ja todella tykästynyt! Tää antaa kivaa lisä ...volyymiä(kö) kulmiin ja pitää yksittäisetkin kulmakarvat paikallaan. DSC_0173 Ihanaa kun nyt on saanut kaivaa esille jo aurinkolasit, ja kun nää heittää silmille maailma näyttää heti paljon kesäsemmältä!

DSC_0259 Lenkkeily.Helmikuun lopulla kaivoin noi juoksukengät esille, ja nyt maaliskuussa oonkin käyny aika ahkerasti lenkkeilemässä.  Vaikka oon menny noilla jonkun verran maastossa, loskassa ja vaikka missä, noi on säilyny yllättävän kirkkaina.
DSC_0251 Tätä ostosta en ookkaan esitelly blogin puolella! Kaksi viikkoa sitten mä ostin tälläsen kuntoiluhulavanteen, joka siis vahvistaa keskivartaloa ja kehittäää koordinaatiota (??). Nyt oonkin päivittäin tätä käyttänyt jonkun tunnin verran, riippuen tietysti onko harkkoja, mutta toi on vaan jotain niin helppoa liikuntaa! Samalla voi selata tabletilla instagramia, kattoa tv-sarjaa tai vaikka vaan kunnella musiikkia.
DSC_0171 Essien vaaleanpunainen kynsilakka & Pastellinvioletti kynsilakka. Niin kivan keväisiä sävyjä!
DSC_0256 Ihan huhtikuun lopulla kaivoin talvisäilöstä mun Conversetkin, ja nyt nää on ollu mun jalassa vaikka kuinka monena päivänä! Nyt alkaa muistumaan mieleen se, kun viime keväällä kuolasin näitten perään, ja muistan vieläkin sen tunteen kun vihdoin toukokuussa sain nää.
DSC_0262 Tietysti soitan pianoa, joka viikko, ja totta kai tykkään siitä, mutta maaliskuussa on mun pianoläksyjen lisäksi opetellut omatoimisesti soittamaan mm. Skinny lovea, Fur Eliseä & Viva La Vidaa.
DSC_0179 Tangle Teezer. Tää oli myös viimeeksi, mutta minkäs teet. Pure love, hiukset tykkää, mä tykkään.
DSC_0172 Nää isot koiramukit on muodostuneet mun vakio mukeiksi. Noi on niin ihanan isoja, että jos ottaa ton mukillisen täyteen juomaa ja käpertyy peiton alle sohvalle, ei heti tarvitse hakea lisää. Lisäks molemmat on senkin takia niin ihania kun ton punaisen oon saanut Jupelta ja sinisen mummilta. DSC_0250 D-vitamiinit. Tää voi olla vähän hassu kk-suosikki, mutta ennen vuotta 2014 en ihan oikeesti vaan syönyt d-vitamiinia. Mun uuden vuoden lupauksen myötä oon syönyt vähintään yhden päivittäin ja kuinka ollakkaan, en oo ollu yli kolmeen kuukauteen kipeenä!

Löytyikö joukosta  teidänkin suosimia tuotteita?

13 kommenttia:

  1. *march, huomaa että oot panostanu !! Ainut vaa et pitäskö cobversejeb kohalla lukee että otin esille nää ihan maaliskuun lopussa eikä huhtikuun lopussa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietinkin et jotain oli pielessä ja sekotin näköjään ranskaa ja englantia, ja maaliskuun loppua tarkotin:) Kyllä mä tähän aikaa käytin, vaikka aika vauhdilla teinkin loppun!

      Poista
  2. näytä kuva missä on tota essien lakkaa?

    VastaaPoista
  3. Ei mulla nyt oo, mutta voin laittaa mahdollisimman pian johonkin postaukseen:)

    VastaaPoista
  4. Sulla on hyvä blogi,tykkään! <3 saatko muuten rahaa mainoksista,kiinnostaa vaan ko en oo kuullu et alaikäset sais :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ♥ no, se on vähän monimutkanen juttu, mutta periaatteessa saan.

      Poista
  5. Vitsi kui kiva postaus:") Vois ittekki käydä ostaa tollasen kulmageelin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, kiva jos tykkäät:) Sain ite ton muistaakseni 6 €urolla sokoksen 3+1 päiviltä:)

      Poista
  6. Vois joskus kokeilla tota kulmakarvageeliä ja tota BodyShopin huulirasvaa, ku oon kuullu et moni tykkää :-) Ja mä syön kans aina d-vitamiinia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, ainut miinus on, että musta ne on älyttömän kalliita :P melkein 14€ yhestä huulirasvasta... no onneks toi on riittosa, ja sain ton synttärilahjaks :D Voisin ostaa koko BodyShopin tyhjäks! Kannattaa :--)

      Poista
  7. http://ask.fm/erikawww/best

    VastaaPoista