2014-04-20

→You think you're mysterious, you can not be serious

DSC_0934 Moikka! Nää kuvat on viikon takaiselta lauantailta, kun oltiin Hiljan kanssa se päivä satamassa. Yleensä mun postaukset sisältää mega ison määrän kuvia, mutta tällä kertaa näitä on mun mielestä just sopivasti. En oo lomalla tehnyt mitään maailmaa mullistavaa, tai muutakaan erikoista, koska oon nyt ollu kipeenä. No, ei mulla tylsääkään oo ollu, kun Kukkakin on kipeenä ja ollaan oltu niillä, sekä meillä joka päivä. Oon kanssa pitkästä aikaa lepäilly kunnolla, kun en oo päässy treenaamaankaan. No, onneks mulla on nyt enää ääni vähän paineessa ja lomaakin on vielä yks päivä jäljellä! Tänään kävin tunnin kävelylenkillä ilta-auringon vielä paistaessa, ja tajusin että kesä on oikeesti ihan lähellä! Onneks loppu keväälle on luvassa vielä kivojakin juttuja, niin koulu toivottavasti menee sitten niiden lomassa hyvin.DSC_0878 DSC_0935 Aina ei vaan ihan onnistu... DSC_0930 DSC_0910 DSC_0876 DSC_0915 Alla vielä monta viikkoa vanha kuva mun iltapäivä hetkestä ft. lettulautanen & tabletti. DSC_0577

2 kommenttia:

  1. kivoja kuvia itselläkin tarkoitus mennä kuvaamaan satamaan :)
    http://belieberblogfinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista