2014-04-07

I'm gonna do my own thing and never regret

DSC_0404 (2) DSC_0375 DSC_0388 DSC_0376 Eilen kirkon jälkeen suunnattiin Hiljan kanssa rantaan/satamaan (lue:mattojen pesupaikalle) kuvailemaan. Toi on mun mielestä tosi kaunis paikka ja ehdotinkin jo et mentäis kesällä piknikkille tonne, kunnes sain tosiaan tietää ton olevan mattojen pesupaikka...No, kyllähän niitä kauniita piknikki paikkoja löytyy muualtakin. DSC_0397 (2) DSC_0508 (2) Musta tuntuu jotenkin, että oon kokonaan kadottanut mun kirjotustaidon. Yhessä vaiheessa mun pää oli täynnä eri kirjoitusideoita, mutta muistikortilla ei ollut mitään julkaistavaa. Nyt kameran muistikorttilla on vaikka mitä julkaistavaa, mutta ei tuu vaan mieleen mitään syvällisempää mistä kirjottelisin. Ainahan voin jaaritella mun ostoksista, päivistä, suunnitelmista ja tunteista, mutta en usko, että se on pidemmän päälle kauheen kiinnostavaa, varsinkin jos sama toistuu joka postauksessa. Kai ne ideat jossain vaiheessa taas ilmestyy päähän, ja parhaat ideat yleensä tuleekin ihan odottamattomissa paikoissa kuin tyhjästä.DSC_0403 (2) DSC_0409 (2) DSC_0414 (2) DSC_0467 (2) DSC_0460 (2) DSC_0427 (2) |Paita-Zara|Farkut-Seppälä|Kengät-Converse|Rannekoru-Ninja| DSC_0435 (2) DSC_0451 (2) No muutamia reseptejä ja videoita mulla ainakin ois kehitteillä, joten pysykäähän kuulolla! Toki otan enemmän kuin mielelläni vastaan postaustoiveita. Mukavaa viikkoa ! DSC_0459 (2) DSC_0443 (2) DSC_0439 (2) DSC_0441 (2) Aina mukaan kertyy myös kuvia joissa joko nauran, hypin jossain tai säädän jotain muuta. Alla muutamia esimerkkejä: DSC_0389 DSC_0520 (2) DSC_0511 (2)

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia .
    Sun postaukset on aina niin hyvii :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia :) Sun postauksista tulee aina hirmu hyvälle tuulelle! :)

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos , tosi ihana kuulla :) ♥

    VastaaPoista
  4. näistä sun postauksista huokuu oikee sellane ilone fiilis <3

    VastaaPoista