2012-10-28

Don't you worry child


Aaah vihdoin lauantai.Pitkästä aikaa ajattelin itse lähteä valokuvaamaan ja niitä sitten lisäillä tänne,nimittäin on tullut jonkun verran pyyntöjää että valokuvailisin enemmän.
1.Toffeejäätelö,2.Kaksi lasijoutsenta,3.Lehtiä,4.Mun lapaset (tosi lämpimät ♥),5.Alppenpatukka,6.Ruisleipämainos :D,7.Gran Canarialta ostettua vesimelonipurkkaa( €uron yks 150g pussi) aaivan ihania,8.I can handle it 8)
No jee, ens viikolla _taas_ joka aamu kahdeksaan,koska rästiin jäänyt biologiankoe. Tulee olemaan hieman vaikeaa,koska oon kamalan huono herääjä,ja saan joka päivä itseni nousemaan vaan ajattelemalla ettää 'lauantaina sit saat jäädä nukkumaan'.
Perjantaina oltiin liikkatunneilla kuntosalilla,en ollukkaan pitkään aikaan kuntosalilla käynyt ja sain Cross Trainerilla poltettua ainakin 200 kaloria,hyvä minä! Lisäksi oon saanu kynsien kuntoa vähän vahvistettua,ja nyt nää on aika kivan pitusetkin, pitäis vielä jatkaa tota tanssin kotiläksyvenyttely juttua,ja alottaa vatsalihastreenit taas.
 Btw verikokeiden tulokset tuli...mun veriarvot on tosi hyvät,ja hemoglobiinikin loistava. Fuck. En siis osaa edes sanoaa mikä tälläsen olon tekee.Oisin melkeinpä toivonu jotain tuloksia,voisin edes ite vaikuttaa jotenkin asioihin tai tälleen.
Koetuloksiin oon ihan tyytyväinen ollut,nyt vaan on odotettavissa että 8.8 k.a laskee huimasti,mutta minkäs sille voi.Mulla on kai nyt joku 40 tuntia poissaoloja,mutta en tunne jääneeni kauheesti jälkeenkään.Ihanaa kun viikonloppusin saa kaikki kasaantuneet läksyt tehtyä,siivottua ja nukuttua. Tarviisin kyllä jonkun viiden päivän viikonlopun ja sit vaikka kaksi päivää sitä koulua!
Tän vuoden koenumerot:
Ruotsinkoe: 10-
Historiankoe: 9
Kemiankoe: 7½
Englanninkoe: 8+
Matikankoe: 8-
Ruotsinsanakoe: 10+
Englanninsanakoe: 7-

25 kommenttia:

  1. ihana banneri & ulkoasu (:


    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kaikki sanoo et ruotsi on helppo aine, niin se näköään on (: Ja ihanii kuvii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se on aika vaikea,ja en tosiaan tiedä miten pärjään seuraavassa kokeessa :D
      Ja kiitos :)

      Poista
  3. ää, nyt mun tekee mieli jäätelöö :d

    VastaaPoista
  4. hirvee makean himo tuli

    > http://katsoblogini.blogspot.fi/
    > Lukijat 55/60 ♥

    VastaaPoista
  5. hienoi kuvia ja nätti ulkoasu :3

    VastaaPoista
  6. kiva postaus, nauroin tolle viimeselle kuvalle : DD mitä karkkeja noi vesimeloonineilta näyttävät karkit oikein on? ._. siisti toi eka kuva : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooou mun piti selittää noista kuvista mutta unohdin kokonaan,kiitos kun muistutit!
      Ja ne on Canarialta ostettua purkkaa :D luulin niitä eka karkeiksi mutta ne on ihan superhyviä ♥

      Poista
  7. Ihania kuvia ♥

    ♔ http://juliaisen-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Sulle on haaste mun blogissa:)

    http://partofmylife-emmi.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi käympäs tsekkaa,mulla on aika paljon noita haasteita tehtävänä...(:

      Poista
  9. ihania kuvia<3!:) ja ihana ulko-asu:)

    VastaaPoista
  10. tee videopostaus?! :)

    VastaaPoista