2012-10-05

Run run as fast as you can

       
       
Adios amigos!
Tänään juoksin siis tuon 1500m,ja 60m juoksemisen.Oon ihan semityytyväinen tohon aikaankin,
1500m =7,30min 
 60m=8,36s 
Sit vielä 3km pyöräilyt (koulumatkat) ja tanssissa kehonhuoltoa(piilonimi lihaskuntoilulle).
Olo siis tosi urheilullinen! Oon tosi pahoilllani vähäisetä valokuvaamisesta,mutta luvassa on ilouutisia! Olen lähdössä Canarialle,Las Palmasiin torstaina,eli saatte sitten ulkomailta paljon kuvia.
Bloggaus siis jää viikoksi,mutta en usko että kukaan pahastuu siitä ollenkaan.
Mun pitäis varmaankin noi kaikki mulle lähetetyt haasteetkin julkasta,mutta en ole vielä jaksanu niitä täyttää.
100 lukijan kohdalla teen ton huonepostauksen!

~Scared about thinking of the future~

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sain vasta viikko sitten lauantaina tietää että ollaan lähdössä :D

      Poista
  2. Ah, toi on niin ihana tunne kun on urheillut tolleen, tulee just sellane jes vähä oon urheilullinen -fiilis :--D Ah, haluisin niin johonkin lämpimään myös~ ;A;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho kuulostipas tyhmältä ku sanoin kaks kertaa näköjään ah 8'D

      Poista
    2. Jeps :--D ja eihän toi 'Ah' nyt niin tyhmältä kuulosta?

      Poista