2012-10-01

So smart,clever - or what ever...


      
      
 
Ei luoja mä olen viisas!
Tein tänään matikankoetta,ja kirjotin tälläsen jutun mikä mun piti muistaa kertoa mun kaverille "Muistan kun 1lk-3lk vaihtelin + ja - ja kertomerkkejä sitä mukaan miten osasin laskea" JA SIT UNOHDAN SEN KUMITTAA POIS. Lisäksi unohdan tehdä pari tehtävää,enkä osaa laskea,vaikka on laskinkin käytössä.
Tunnen itseni kumminkin hieman viisammaaksi,vaikka ihan sen perusteella kun hissankokeesta tuli 9 ♥
Selittäminen kannattaa aina,sain nimittäin täydet pisteet esseekysymyksestäkin.
Mun takki otettiin tänään äikänluokan edestä. Löyty noin 10 metrin päässä kaiteelta,eikä mitään ollu viety.Sen sijaan mun kaverilta oli otettu 8€,pastilleja ja huulirasva.
anteeks mutta minkälainen ihminen ottaa toisen huulirasvan?
Viime viikonloppu meni aika kevyesti,launtaina käytiin kaupungissa päin ja ostelin vähän ihonhoitotuotteita sokokselta,ja kattelin uutta talvitakkia. Lisäksi ostettiin toi Smart-tv 40 tuumanen,ja sain ton alakerran valkosen taulu-tv:n omaan huoneeseen. Matotkin tuli tänään pesulasta,joten kohta voisin jopa uskaltaa tehä huonepostauksen,jos siis vaan haluatte?
Ajattlein tohon ylös linkittää muutamia kappaleita tolta Jun miyakelta,aika omanlaista musaa,muistuuko mitään nykytanssiin liittyvää elokuvaa kenellekkään mieleen?
Tarkoitan siis Pina:aa.

kauniit lapset pääsee pepsodentmainoksee,
ongelmalapset hoituu sulkemalla laitoksee

6 kommenttia: