2014-08-28

BLUEBERRY ICE-CREAM

_DSC0144 No hei! Just nyt (tai tarkemmin ottaen alkuviikosta) mulla meni _niin_ hyvin ja aloin jo tajuta et hei, koulussa voi olla jopa kivaa, niin ehei tämä tyttö on nyt loppuviikon sitten sairaana. Oon aina uskonut siihen, että aina kun tapahtu paljon jotain hyvää niin tapahtuu jotain huonoa, ja päinvastoin. Onneks nyt mun olotila alkaa olla jo nousemaan päin, toisinkuin kuume! Ja sitten vielä toinen juttu...Oon onnistunut jotenkin säätämään mun koneeni kanssa, että se on nyt sitten jotenkin sekasin...just nyt kun kotonaoleillessa ois kerinnyt tekemään vaikka mitä blogijuttuja.  Tän tekstin aveciksi halusin kuitenkin jotain valmiita kuvia ja..no valikoimasta löytyi tälläset viimeisien lomapäivien kuvat Aino mustikkapiirakkajäätelöstä. Oli tosi erilaista jäätelöä mitä yleensä syön, mutta ehkä pieni pettymys kuiteskin, tai sanotaanko ettei ollu ihan mun makuun!_DSC0141 _DSC0140 _DSC0139

8 kommenttia:

  1. Toi jäätelö on just ihanaa! En tosin oo löytäny sitä mistään, joten luulin et se on lopetettu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva et tykkäät :-)! Mä ostin tota muistaakseni K-supermarketista, että siellä ainakin oli melkein kaikkian Ainoja!

      Poista
  2. toi on ihan taivaallisen hyvää ♥ niinku muutkin ainojäätelöt ! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Aijjaa :-D muhun ei jotenkin vaan noi ainojäätelöt iske :D

    VastaaPoista
  4. Mä en ite koskaan oo pitänyt noista Aino jätskeistä!

    VastaaPoista
  5. Oi että tiedän ton kipeänä olemisen tunteen niiin hyvin, mulla on ihan aina sama juttu! :D Toivottavasti parantuisit mahollisimman nopeasti ♥ Ja muhunkaan ei noi Aino-jäätelöt iske yhtään hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, sun toivotukset varmaan autto kun yön jälkeen mun olo on jo paljon parempi!:D oi kiva et ees joku toinen:)

      Poista