2014-08-24

So now your world broke down, you give it a kick-start

_DSC0203 asu2 Juu hei vaan! Hieman pääs tää postausväli venymään, mutta täällä mä taas on kera monien kuvien! Nää kyseiset kuvat on viime tiistailta, kun Hiljan kanssa lähdettiin kuvailemaan, vaihdettiin kunnolla kuulumisia ja päädytiin lopulta meille. Koulupäivän jäljiltä mulla ei ollu hirmu iloset fiilikset, mutta Hiljan myötä piristyin ja oli tosi kiva ilta, eikä edes väsyttänyt kuten yleensä._DSC0238 asu |Croptop-H&M|Farkut-Only|Ruutupaita-Carlings|Kengät-Bikbok|Kaulakoru-Ginatricot|Kello-Dw|_DSC0171 _DSC0276 _DSC0208 Mun oli pakko jakaa nää kuvat kahteen postaukseen, joten myöhemmin tällä viikolla tulee tavallaan toinen osa. (Niin minne jäi se kuvien karsiminen??) Musta on niiin ihana vielä fiilistellä kesää kaikkia kesähittejä ja festaribiisejä fiilistellen, ja tää itseasiassa olikin mun festariasu silloin (tietenkään mulla ei ollut kelloa, ja housut oli puolta lyhyemmät...)_DSC0252 _DSC0225 _DSC0223 (2) Tää Daniel Wellingtonin kello on mulla nykyään melkein päivittäisessä käytössä, koska toi sopii oikeestaan lähes kaiken kanssa ja on mun mielestä niin kiva lisä asuun ! _DSC0211 _DSC0205 (2)

14 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! :) Kysyitkö sillo joskus pääsemistä id inspriationiin ite vai kysyttiinkö sua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Mua kysyttiin :-) Voiko sinne nykyään ite et pääsekö mukaan :o

      Poista
    2. Sinne on vissii aina voinu kysyä kai :d

      Poista
  2. ompa kiva asu! :-) oot kyllä tosi kaunis!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Tosi kiva värit ja oot ihanan ilonen kuvissas :)

    http://miira-liisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. niin kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  6. Oi ootpa kauniina taas:) Hyviä kuvia!

    VastaaPoista