2014-08-01

Kesä on täällä taas, istutaan hiljaa missä raiteet risteytyy

_DSC1092 _DSC1096 Oi että, mistäköhän mä taas alottaisin. Eilen oli taas niin kivaa. Aamusta heräilin tosi positiivisilla fiiliksillä, koska jotenkin tiesin että on tulossa ihana päivä. Nimittäin Selma (littleworldbyselma.blogspot.fi) tuli päiväreissulle pitkästä aikaa tänne Kuopioon! Juna-asemalta lähdettiin suoraan Satamaan, kuvailtiin ja ostettiin jäätelöt. Onko kellään muulla aina tosi vaikeeta päättää mitä jäätelöä ottaa? Mulla nimittäin on, ihan joka ikinen kerta !ootd2 |Kengät-Bikbok|Hame-H&M|Croptop-New Yorker|Laukku-Mango|Kello-Dw| anskulle Rakastuin tohon Selman Mikael Korssiin! _DSC1094 anskulle Mä otin Mövenpickin vadelma-mansikkasorbettia, ja Selma taas mansikkavalkosuklaata. Molemmat oli tosi herkullisia! _DSC1097 flipping Sen hetken jälkeen suunnattiin Matkukseen. Kierrettiin kaikki ne 'perus' kaupat, ja mä löysin ainakin neljä mekkoa, jotka olisin voinut samantien ostaa! Pitkän harkinnan jälkeen mukaan lähti kaks lempparia. Stadiumista löysin kanssa kivat sporttishortsit hyvästä alennuksesta, sekä Carlingsin aleista mukaan lähti ruutupaita. Niistä sitten myöhemmin kuvia! _DSC0003 (2) Käytiin myös mäkkärissä syömässä, ja en muista millon viimeeks oisin tilannut ruokaa mäkkäristä! Tilasin siis ranskikset & Mango-Ananas-smoothien. Toi smoothie on ihan älyttömän hyvän makunen (ja näkönen!) mutta saan sitä joka ikinen kertaa aivan mielettömän pahan brainfreezin, niihin siis laitetaan jäätä aika paljon. _DSC1104 Mun rippilahjaksi saama Dw:kin oli päällä ekaa kertaa, ja pakko sanoa, että oon ihan in love. Toi tulee varmasti näkymään mun päällä aikas usein. Untitled _DSC1106 Päivä päättyi sinne mistä se lähtikin käyntiin, eli juna-asemalle. Koska tuolla jossain oli ukkosrintama riehunut, niin junan lähtöä siirrettiin melkein tunnilla, ja istuskeltiin sit Selman kanssa jonkin aikaa vaan siellä. Jossain vaiheessa junaan pääs, ja lähdin istumaan vähäks aikaa sinnekkin sisälle. En varmaan ikinä ollut käynyt "noin vanhassa" junassa. Tai se oli jotenkin tosi oudon olon, mutta silti mun mielestä tavallaan kivempi kun noi uudet, en todellakaan tiedä miksi. Lopulta se juna lähtikin kohti Jyväskylää (ja mäkin kerkesin ajoissa pois!) ja mä suuntasin kohti kotia. Mulla on sellanen fiilis, että kirjotin tän postauksen tosi tylsästi &oudosti, mutta ehkä mä vaan kuvitellen.Mut oli kyllä ihanaa, ja toivottavasti päästäs mahdollisimman pian uudestaan näkemään! _DSC0008 Ainiin, pakko vielä mainita tähän loppuun, että kun oltiin ottamassa asukuvia, joku mies tuli puhumaan mun kanssa hiuksista. Kiinnosti tietää, että kuinka kauan tytöillä kestää kasvattaa hiuksia, ja onko mun hiukset ihan aidot/omat. Ja sit kanssa mietittiin, että eikö pidennykset lähde, kun tuulee kovasti, heh. Ja vielä lopuks sain kuulla, että mun hiukset on kivan näköset! Se kyllä piristi mun muutenkin mahtavaa päivää, vaikka tiedän, ettei mun hiukset tällä hetkellä missään parhaassa kunnossa oo. _DSC1090

16 kommenttia:

  1. Tosi mukava ja pirteä postaus, mutta hieman liikaa kuvia samasta paikasta (: Ja kirjoitusvirheitäkin pari löytyi, joten suosittelisin lukemaan tekstin läpi ennen kuin julkaiset sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja haha toi kuvien karsiminen on just se mun ongelma. En ite löytänyt yhtäkään kirjotusvirhettä? Ois kiva, kun sä löysit niin kertosit missä ne on, koska vaikka mun teksti ei oo kielioppilisesti oikeaa, haluan silti tuottaa ns.puhasta tekstiä:)

      Poista
    2. mikael kors ja mutta ehkä mä vaan kuvitellen

      Poista
    3. Jep se kyl kirjotettas yhellä ässällä:)

      Poista
    4. tarkoitin että noi on väärin, oikein olisi Michael Kors ja ehkä mä vain kuvittelen

      Poista
    5. Oi vitsiii nythän mä vasta tajusin :D kiitti kun korjasit:)

      Poista
  2. just huippu kun on paljo kuvia ! :D jjaja vähä hauska pappa :D sun hiukset on kyllä kivat ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon :-) !! Haha musta on kyllä kivaa kun tuntemattomat tulee juttelee :)

      Poista
  3. mikset oo enää indiedayss inspirationissa?

    VastaaPoista
  4. Et sä mun mielestä laita mitenkä liikaa kuvia:0 Just sopivasti, ja kirjotatkin niin kivasti!:)

    VastaaPoista
  5. Siis sehän on *Michael Kors :) mutta mun mielestä tää teksti oli jopa parempaa kuin yleensä! Ja kuvia oli ihan mukavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppistä, puhekielissä sano aina kahdella ässällä, niin usein myös kirjotan sen vahingossa kahdella ässällä :p kiitos :) !

      Poista
  6. Tosi hyvä postaus, teillä tais olla kivaa :)

    VastaaPoista