2014-08-08

THE ONE AND ONLY EOS

_DSC0062 Kuten sanoinkin siis, Tampereelta lähti mukaan vain yksi juttu Kicksistä, joka oli sitten tää super ihana eos. Näitähän oli ainakin siellä kuusi (otsikko on siis tavallaan väärä), joten voitte varmaan vaan kuvitella kuinka vaikea valinta oli! Olihan tää hieman kallis huulirasvaksi, mutta toivottavasti tää on sen arvonenkin. En vielä osaa sanoa miten hyvä tää on, koska nyt oon ollut kipeenä, niin en oo viitsinyt tätä kokeilla, mutta kerron toki sitten mitä tykkäsin, kun tätä jonkun aikaa oon käyttänyt._DSC0061 Ois tosi kiva kuulla teidän mielipiteitä eoksista, montako omistatte, mikä on suosikkinne ja mitä ootte tykännyt? _DSC0065

8 kommenttia:

  1. Oi nuo huulirasvat on kyllä tosi hyviä ! Ite tykkään ja omistan yhden :-)

    VastaaPoista
  2. Mulla on yksi, se tummanpinkki joka tuoksuu ja maistuu vadelmalle ja se on kyllä ollu hyvä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mä mietin kanssa sitä(kin), mutta kuitenkin päädyin tohon vihreeseen :-) kiva juttu!

      Poista
  3. En ikinä oo ees nähny tai kuullu tollasesta huulirasvasta:'D Joskus jos tulee vastaa, ni voishan sitä kokeilla, näyttää ainaki hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mitenköhän oot pystyny välttymään tolta:-D mut joo!:-)

      Poista
  4. Mulla on noita 5kpl ja ovat tosi hyviä, varmasti mun yhtiä lempi huulirasvoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, ois kyllä ihanaa omistaa koko sarja, mutta suomesta ostettuna ois kyllä aaaivan liian kallis!

      Poista