2014-08-29

Et voi pilata mun fiilistä millään, mul on kaikki hyvin tänään

Cheek-Kaikki Hyvin ft. Lord Est _DSC0299Hellouu kaikki! Nyt pääsette tosissaan ehkäpä kyllästymiseen asti katselamaan näitä kuvia! Mä halusin kuitenkin vielä postailla nämäkin tänne. Viimesimmän postauksen kirjoitin siis puhelimella, koska mun kone oli 'rikki', mutta melkein heti sen postauksen jälkeen sain sen toimimaan. Hyvä mä! Ja toinenkin kiva juttu, eli tää sairaus ei ollu kauheen pitkä, ja tänään kun heräsin niin huomasin, että mun olo on jo melkein terve, jes!asu3 _DSC0292 _DSC0161 _DSC0215 Pitkästä aikaa tosi outo fiilis. Nimittäin mä oon ihan aidosti ja oikeesti tosi onnellinen&ilonen, eikä mulla oo huolenhäivää. Nyt kun sanoin noin ihan "ääneen" pelottaa, että jotain kamalaa tapahtuu, mut ehkä ei. Vähän jännä juttu sinänsä, että nyt tunnen näin, vaikka loman lopussa oli ehkä surkein fiilis ikinä, kun piti palata kouluun. Ihanaa oikeesti ola onnellinen! Mitäs suunnitelmia teillä muuten on viikonloppulle?:-)_DSC0214 _DSC0249

8 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia & kiva lukee tätä tekstiä ko tietää et ees jollai menee hyvin :') Mulla ei oo mittää suunnitelmia viikonlopulle, itte yritän vielä parantua tästä flunssasta sängyn pohjalla.

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi nyt mun on pakko tulla kehumaan tätä sun blogia! Aivan sairaan kivoja postauksia kuvineen ja teksteineen. Hyvälaatuisia kuvia just sopivasti ja vaikken yleensä lue blogeista hirveämmin tekstejä niin nää sun on just hyviä ja mielenkiintosia et niitä jaksaa lukea. Kaikki on vaan niin mun mieleen! Tätä lueskellessa saa itsekin uutta puhtia ja motivaatiota oman blogin ylläpitämiseen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi en tiiä ees mitä mun pitäs sanoa, kiitos ihan hirveesti et tulit kommentoimaan tän❤️ Sä puolestas annoit mulle motivaatiota tällä kommentilla:-)

      Poista
  3. Sun kuviin ei voi kyllästyä! Muutenki tästä blogista oikeen heijastuu onnellisuus ja elämänilo. Se on yks syy miksi tää on mun lemppari :)


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana kuulla❤️ Musta on ihan huippua jos mä postauksien avulla onnistun välittämään mun fiiliksiä sinne ruudun toisellekkin puolelle!:-)

      Poista
  4. voi upee blogi sulla! Oot tosi kaunis, liityin lukemaan:--)

    http://waveafterwaves.blogspot.fi/

    VastaaPoista