2014-08-12

When everything hurts too much, you know your alive

_DSC0075 No niin, tänään se koulu alkoi sitten myös mulla. Sain ihmeen hyvin unta illalla (menin vieläpä suhtajoissa nukkumaan), mutta aamusta, kun herätyskello soi oli mun ensimmäiset fiilikset  'whaat mitä mun nyt pitää tehä' koska heräsin aivan kesken unien. Selviydyin kuitenkin erittäin haastavasta aloituksesta, joten enköhän selviä viikostakin. Aletaan rullamaan vaan viikko kerrallaan niin kyllä se siitä, kyllä mä kestän kai ._DSC0071 Mun fiilikset ei ois varmaan voineet olla nimittäin pahemmat eilisiltana. Teki mieli oikeesti vaan itkeä ja valittaa (en kyllä kiellä ettenkö sitä ois tehnykkin) kun loma loppuu. Oli vaan niiiiin kivaa. Niin paljon hyviä&hauskoja päiviä. Ja tuntuu, että nää viikot vaan vieri. Ei aika mene talvella koskaan näin nopeeta! Tänäänkin vaan kolme chillailu tuntia, ja kun vihdoin pääsin kotiin, makasin vaan sohvalla katsellen greyn anatomiaa, ja kun siitä pääsin ylös siirryin vaan mun matolle makaamaan. En muistanutkaan miltä tuntuu olla vaan ylivoimaisen väsynyt. Mua ei väsyttänyt noin paljoa edes sen blockfest viikonlopun jälkeen. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä niitä ihmisiä, jotka alkaa jo heinäkuussa vinkua jotain koulusta ja ostaa jo koulutarvikkeita. Hei pliis, kyllä te kerkeette tuolla olla ihan yllinkyllin! Kuten varmaan huomaatte, mua vaan ärsyttää ihan mielettömästi, koska meillä on ehkä huonoin lukkari, mitä ikinä on ollut. Mut ehkä vielä joskus katson tätäkin postausta, ja hymyilen vaan kun tajuan tän syksyn olevan ohi. Tai ehkä tästä syksystä tulee mahtavin syksy ikinä, ja kaikki tää valitus on turhaa. Never know._DSC0085 Yleensä mä haluan levittää positiivista fiilistä mun postausten avulla, mutta tällä kertaa niin ei satavarmasti käy. No, joskus näinkin! Oon kuitenkin pahoillani jos pilasin sun fiilikset tältä illalta. Nää kuvat on siltä ajalta kun olin tossa pari päivää flunssassa ja jouduin jäämään kotiin. Ne taiskin olla mun kesäloman ainoat kotonachillailu päivät. Katselin greynanatomiaa&brownieta kera jäätelön. Kaipaan tota rentoutta !_DSC0060 Yritin myös vähän innostua lukemisesta, mutta 70 sivun jälkeen tajusin, että tää ei nyt kyllä ihan nappaa. Mutta hei, ois kiva kuulla miten teidän koulut on nyt lähteneet sujumaan ? :-) _DSC0067 Haha, unohdin muuten mainita, että siellä festareilla heitettiin ylex:n arskoja&paitoja yleisönjoukkoon, ja muutamat onnekkaat sieltä onnistu nappamaan tälläset itselleen, ja mä olinkin yksi heistä! Okei, ehkä noi lasit ei oo ihan mun tyyliä, mutta kiva muisto sieltä ainakin! _DSC0136

8 kommenttia:

  1. Oii, tosi kiva postaus taas jälleen :-) Rakastan sun postauksia, kun ne on niin helppolukusia ja aina kivoja kuvia! En yleensä jaksais lukea pitkiä tekstejä, mutta sä kirjotat niin hyvin ja selvästi, että pakko lukee aina loppuun! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirveesti Annina ♥ Tää postaus on kyllä tällänen aikas kauhee valitus vaan, mutta mahtavaa jos nää on helppolukusia, pidin näitä nimittäin kauheen sekavana :-D kiitos vielä ♥

      Poista
  2. Tosi hyvä postaus ja järkevää tekstiä, tykkäsin kans kuvista :)

    VastaaPoista
  3. Haha, et oo ainut jonka eka koulu aamu alko vähä haastavasti. Millää ei ois jaksanu herätä ja oli vaa sillai "Miks mä en voi vaa jäädä nukkumaa?" :D Osaan samaistua sun fiiliksiin. Muakaa ei oo väsyttäny pitkää aikaa näi paljon ja taas se sama rumba jatkuu et saan tai sain jo sen väsymyksen et täl ekalla viikolla joka päivä heti ko koulusta pääsen ni kolmen tunnin päikkäreille eikä muuta ehi tehä.. Blockfestien jälkeekää ei oikeesti väsyttäny näi paljoo mitä ny! Mä en tuu selvii tästä mut tsemppii siule <3 Sais tulla se syysloma nopiasti. Ja nii, et oo ainu kel on hirvee lukkari.. Miusta ol kiva lukkee siu postausta vaikka ei ehkä nii paljoo positiivista asiaa, usko tai älä -Tää piristi kauheesti! Meinaa, koko aja on just tätä koulu väsymystä ja muuta ni soon nii ihanaa ko huomaa jonku lempi bloggaajan postannee. Nää kuvat ol kans kivoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha arvaa mikä kans piristää? Kun huomaa postauksessa ihanan pitkän kommentin❤️ Kiitos siis tästä :-) ja haha, ehkä se on se vertaistuki, et hei muillakin menee vähän huonosti :D mut jep, syyslomaa odotellessa, tälleen etappi kerrallaan edetään!

      Poista
  4. Ei nää vähä negatiivisemmat postaukset oo mun mielestä yhtään paha, välillä saa vähä valittaa kuhan se ei jää blogiin päälle! Mutta mää ymmärrän hyvin ton sun kriisin, koska viimevuonna mulla oli just sama. Nyt taas menisin ilomielin lukioon, koska opisto alkaa vasta ensviikolla ja oon viettäny supertylsän viikon kotona ku kaikki muut hengaa koulussa! Hah tosi outoa, mutta joskus näinki päin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mustakin ois jo niin kiva siirtyä lukioon:-)! Mut hei kiva että löytyy muitakin :-D ja hahah, ois kyllä aika tylsää viettää ympärivuotista lomaa jos kaikki kaverit kuitenkin olis koulussa...

      Poista