2014-08-11

Pitää sanoo soitellaan, niin tehdään, mut ei silti kuitenkaan.

_DSC0090 _DSC0086En varmasti oo ainut, joka aina on keväällä silleen "joo pitää nähä, ihan varmasti nähään heti ku kesäloma alkaa", mutta sit se näkeminen 'vähän' viivästyy tai pahimmassa tapuksessa jää kokonaan. No, näin meille vähän kävi Sennin kanssa, mutta toissapäivänä päätettiin ostaa jäätelöä & lähtee satamaan istuskelemaan. Vaihdettiin kuulumisia, löydettiin (ainakin mun mielestä) aivan ihana paikka istuskella ja käytiin kattomassa myös vähän lentopallopelejä. Näin myös, kun joku hyppäs benji-hypyn (joka btw oli munkin SB-listassa) ja wow kun se näyttää niin ihanan kamalalta ja kamalan ihanalta. Voin melkein kuvitella sen fiiliksen jo maassa, kun noustaan vaan ihan tosi korkeelle, ja jännittää ihan mielettömästi. Lopulta sun pitäs vaan hypätä ja vapaapudota ties kuinka pitkä matka. Benjihyppy on tavallaan mun salainen haave. Ois kiva kuulla teidän kokemuksia benjihypystä, tai jos ette oo hypänneet niin haluaisitteko? :-)_DSC0091 _DSC0092 _DSC0104 _DSC0100

5 kommenttia:

  1. Itsekin haluisin hypätä, se ois niiin cool, mut sitku miettii tarkemmin ni oon sillee et ei ehkä kuitenkaan uskalla :-D muttajoo ihania kuvia taas kerran! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sama juttu mulla :D mutta en osaa päättää haluanki enemmän vai pelkäänkö enemmän sitä ! Voi kiitos paljon💘

      Poista
  2. Mäki haluaisin hypätä benji hypyn! mut en mä vaan ainakaan nyt uskalla :( ois kyl niin ihanaa ja siiistii hypätä! Se tunne ♥ sydän hakkaa tuhatta ja sataa jännityksestä ja sit vaa pitää hypätä.Mulla on kyl itellä korkeanpaikan kammo nii saa nähä että hyppäänkö ikinä benji hyppyä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ihan sellanen tosi lievä, tai luulen et eiköhän kaikilla vähän vatsasta kourase kun korkeella seisotaan :-D ei vaan sit sais antaa sen pelon vallata!

      Poista
  3. Mäki oon aina halunnu hypätä benjihypyn!:D Must se ois pirun siistii mut se maksaa yleensä tosi paljon. Mut ihania kuvia & nyt alko tekeen mieli tuota jäätelöwä :3

    VastaaPoista