2014-08-26

NO ONE CAN SAVE ME FROM THE AUTUMNFLUE

ootd2 Joo-o näin just. Oon siis TAAS kipeenä. No, olin viikonloppuna jatkiksella, ja siellä unta ei kauheesti kertyny. Juostiin myös märässä metsässä yöllä, sekä uitiin kahtena päivänä jäätävässä vedessä. Kuulostaa aika karulta, mutta kivaa oli! Lisäksi maantai alkoi biitsillä, jota pelattiin kaksi tuntia paljain jaloin kylmässä hiekassa. Ei siinä mitään, hauskat pelit oli (kaikki oli 'vähän' väsyneitä, joten riemua ainakin riitti!), mutta aluksi tuntu, että jalat ihan tosiaan jäätyy. Muuten mulla on mennyt hyvin. Kouluun alkaa tottua ja harkoissa on kivaaa. Vielä kun jotenkin keksisin miten jaksaisin vielä arkisin nähdä kavereitakin aina koulun ja harkkojen välissä. Aina ei vaan jaksa, eikä oikeestaan tarvikkaan._DSC0333 ootd Tää mun asu oli (en muista ees päivää) aikas rento, koska mutta mun mielestä silti edes jollain asteella tyylikäs, ettei ihan höntsäilyks menny.  En oikeen tiiä kummin tekisin nyt ysiluokalla; käyttäisinkö joka päivä kivaa asukokonaisuutta ja pitäisin vähän kirjaa siitä mitä oon pitäny millonkin ja panostaisin, vaiko menisin ihan vaan fiiliksen mukaan, vaikka huppareilla kokonaisen viikon jos siltä tuntuu. Vieläpä en oo päätöstä tehnyt. En siis sitä tarkoita etteikö hupparit ois kivoja, mutta no..tiiätte ehkä mitä ajan takaa?_DSC0350 _DSC0345 _DSC0341 _DSC0311 _DSC0156 Nyt mun mangokiintiö on viralliseti (ainakin hetkellisesti) täysi. Oon lähiaikoina syöny niiin paljon mangoa, että nyt saa makuhermot (ja lompakko!) vähän levätä. Oli kuitenkin toosi herkullinen yhdistelmä tuoreet (ja hieman murskautuneet) vadelmat &mango.  Voin suositella kaikille välipalaks hedelmiä, ne oikeesti piristää (tai sit mä vaan kuvittelen). Ois kyllä kiva kuulla mitä teidän klassikko välipalaan kuuluu? :-)_DSC0158

15 kommenttia:

  1. munkin lempparivälipala sisältää kanssa ehdottomasti jotain hedelmää, oli se sitten banaania ruisleivällä tai omenalohkoja jogurtissa! mulla ei ns. klassikkoa ole, tykkään vaihdella melkein päivittäin! :-)

    sun blogi on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ookkaan ennen kuullut tosta ruisleipä banaanilla combosta :-D mullakin vaihtelee tosi laajasti, tässä loppukesästä vaan huomasim tosi usein syöväni mangoa! Kiitos ihanasta kommentista❤️

      Poista
  2. Kiva toi kello, mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Daniel Wellington ja sain sen rippilahjaksi:-) mutta veikkaisin timanttisia!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Tiedätkös, jos mulla ois kuvissa vetskariauki niin en ehkä julkasis niitä kuitenkaan blogin puolelle :-D

      Poista
  4. Ihanat hiukset sulla.:) Muutenkin kuvat ovat ihania!

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi ja kivoja kuvia♥ ku alko tarkkaa kattomaa ni sulla on oikeesti noissa vetskari auki:$ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ no nyt munkin oli pakko ihan alkaa zoomailla noita kuvia, mutta ei, tolta noi aina näyttää kun toi vetskari on vähän rikki, mutta ei toi silti oo auki ! :-)

      Poista
  6. missä jatkiksella?xd

    VastaaPoista
  7. äähh tykkään tästä sun blogista ihan mahdottoman paljon! :)

    VastaaPoista