2014-12-04

LUUKKU 4 - Some time just for me

_DSC0987jee Eilisiltapäivänä kerkesin viettää yllättävän "minä-hetken" parveekkella, kyllä parveekkeella. Istuin ihanan lämpimässä neuleessa korituolissa, juoden kupillista lämmintä kaakaota.  Siinä hiljaisuudessa naapuruston ääniä kuunnellessa aloin miettimään, että miksi mä en koskaan tee tätä! Ihan vaan vartinkin hetki vain itsensä ja omien ajatuksiensa kanssa on jotain tosi rauhoittavaa. Mun tekosyyni on aina "en kerkeä" - ja okei, joskus se on ihan tottakin, mutta toisinaan makaan vain matolla, koska "ei jaksa tehdä mitään", mutta tällänen pieni hetki itsensä kanssa ei vaadi paljoa mitään, ja virkistää (tai virkisti ainakin mua!) kivasti._DSC0991jee _DSC0988 _DSC0994 _DSC0989 Näiden kuvien jälkeen huomasin, että ois jo todellakin korkea aika käydä kampaajalla...kauhean kuivat noi mun latvat! Nyt ollaan sitten jännän äärellä, kun täälläkin päästään näkemään milloin mun hiukset muuttuu (ei tosin radikaalisti varmaankaan..). Laittakaas kommentti tulemaan siitä, miten te rentoudutte arjen keskellä ja mistä saatte lisää energiaa?:-) _DSC0992 _DSC0986

2 kommenttia:

  1. oow olispa meilläkin parveke! toi "rentoutumis hetki" vaikuttaa niin ihanalta, että pitäs joskus ittekkin muistaa rauhottuu ja miettiä vähän asioita jne. itte en ikinä oikeen ehi rentoutuu missää välissä arjen keskellä, mut yleesä vedän parin tunnin päikkärit koulun jälkee.. :-D ja muutes sulla on tosi ihanan pitkät nuo hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! :) ihmettelen tässä vaan kun en ite oo vielä keksiny mistä semmoisen saa niin toi sun ensimmäisessä kuvassa on toi valee pallo niin millä ohjelmala oot tehny sen? :) olisin todella kiitollinen vastauksestasi! :)

    VastaaPoista