2014-12-25

MY CHRISTMAS GIFTS 2014

_DSC0663 Moikka! Toivottavasti kaikilla teillä oli ihana jouluaatto, kuin myös päivä. Mulla oli, ja oli aivan mahtavaa syödä pitkästä aikaa jouluisia herkkuja, käydä moikkaamassa joulupukkia & ulkona oli aivan lumoava sää. Mulla ei oo kahteen vuoteen ollut niin jouluista fiilistä "mustan" joulun takia, mutta nyt sää oli aivan täydellinen, ja valkea joulu toteutui ♥ _DSC0659 Yleensä joululahjojen esittely postaus on ollut aika toivottu, joten päätin kerrankin hyvissä ajoin ja rauhassa toteutella tän. Katsotaan siis, että mitäs mä sainkaan...Kaikista lahjoista olin tosi yllättynyt, sillä kukaan ei ollut kysellyt mun toiveita, mutta lahjat oli ihania ja kaikista oon niin kiitollinen ♥
Jos joku haluaa katsoa tän vielä videoversiona, niin tossa alla on sekin vaihtoehto!
_DSC0678 _DSC0675 _DSC0674 Sain Hiljalta tälläsen niin ihanan talvisen kaakaosetin! _DSC0680 _DSC0681 _DSC0690 The Body Shopin Bodycream, aivan ihana, tän tuoksusta tulee ihan ulkomaanmatkat mieleen.. _DSC0691 Klassisia fazerin sinisiä konvehteja, nää on mun mielestä jotenkin niin esteettisiä! _DSC0706 Puman hajuvesi Kukalta, ihana tuoksu! _DSC0668 Toi God Jul-tötterö oli Auroralta, ja se oli täynnä konvehteja, ne hävisivätkin aika paikkoin, mutta tätä niin söpöä lumiukkotikkaria en raaskinut syödä. _DSC0711 Maraboun toffeekonvehteja..varmasti tosi herkullisia! _DSC0717 Cashew pähkinöitä. _DSC0720 Balettigaalan lippu, tai jos ajankohta ei onnistu niin festarilippu, tääkin aivan ihana lahja ♥ _DSC0723 Ja tämäkin Doven-setti Kukalta, aivan ihana! Rakastan kaikkia hyviltä tuoksuvia rasvoja ♥ _DSC0726 _DSC0727 Mummilta itse tehdyt lapaset ♥ Pinkki ei ehkä ole aivan mun väri, mutta enköhän mä näille käyttöä löydä. _DSC0731 Ja itsetehdyt villasukat ♥ Juuri täydellisen kokoset, sekä ihanan jouluiset! _DSC0739 Lakanasetti House-merkiltä. Tohon pussilakanaan varsinkin ihastuin, en malta oottaa, että toikin pääse käyttöön. _DSC0744 Kiroileva Siili pyyhe! Tää ei ole sellainen pieni, muttei isokaan, eli tosi kätevä ottaa matkoille ! _DSC0747 Fleece-/pyjama-/olohousut Pilviltä, niin ihanan pehmeet ! Ja ainiin, sain myös huulirasvan, josta en kylläkään muistanut ottaa kuvaa!
 Lisäksi sain myös rahaa & pari vaatetta, mutta niistä en kuvia ottanut, koska ne käydään vaihtamassa.Ja ainiin, sain myös ennakkoon pyjamansetin, jonka sain itse valita! Olis tosi mukava kuulla mitä kaikkea hienoa te saitte lahjaksi, ja toteutuiko toiveet:) Kommenttiboxiin siis vain kirjoittelemaan!

13 kommenttia:

  1. Miks et kuvannu rahaa?=) ihana postaus❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän kaikki tiiä mille raha näyttää:D

      Poista
    2. Ehkä ei oo niin kiva laittaa kuvia rahamäärästä, jonka on saanut eikä toisaalta joku yks setelikää nii kaunista kuvaa tuota :D

      Poista
    3. Itseasiassa kuvasin mun setelit saamieni joulukorttien välissä, mutta kuva ei jostain syystä ollut tullut flickriin ja kun lopuksi huomasin, en jaksanut enää rueta sitä erikseen lisäilemään :) Toisaalta musta on ehkä vähän mautonta lisäillä rahasta kuvia, mutta se on vain mun mielipide:-)

      Poista
  2. Tosi upeita kuvia ja rakastuin tän blogin ulkoasuun! Pidän myös tosi paljon sun kirjotustyylistä! :-) http://thisislifeaada.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Aada ♥ Se mun kirjoitustyylini ei ehkä tästä postauksesta ihan tule ilmi, mutta kiitos siitäkin silti:)

      Poista
  3. Hieno toi banneri ja valoisia kuvia :-) Mun mielestä noi lahjat olis voinut esitellä niin, että puhut siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Aivan, tein tietoisesti tänä vuonna näin, koska viime vuonna tein sellaisen ihan perinteisen videon! Tiiän, että tää varmaan jakaa mielipiteitä, mutta ensi vuonna sitten toisin:)

      Poista
  4. rakastan sun blogia vaan niin paljon <3 ihania lahjoja ! :) mulla ainakin suurin osa toiveista toteutui, eihän kaikkee voi saada. Ihanin oli varmaan Marc Jacobsin Daisy Dream- setti jossa oli 50ml tuoksu, ihovoide sekä suihkugeeli ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti ♥ Oi kuulostaa ihanalta, varsinkin jos oot sitä toivonut :) !

      Poista
  5. Wau miten upea banneri sulla on :o ♥

    VastaaPoista
  6. Oi miten kivoja lahjoja, ihanasti oot toteuttanu tän postauksen! :-) Noi lakanat varsinkin näyttää tosi kivoilta!! Itsehän en toivonut mitään, kun ei ollut tarvetta millekään eikä mitään erityistä mielessä, silti tuli saatua sellasia lahjoja, joille tulee käyttöä :-)

    VastaaPoista
  7. ootpas saanut kivoja lahjoja:-) mun ehdoton oli kyllä poikaystävältä saatu ulkomaanmatkalahjakortti <3 ihanaa loman jatkoa sulle :-)

    http://o-something.blogspot.fi

    VastaaPoista