2014-12-10

LUUKKU 10: CHRISTMAS CALENDAR

_DSC0967 Tänä vuonna ajattelin olla ilman joulukalenteria, mutta eipä se ihan onnistunut, koska ensin mun äiti tuli kotiin kaupasta Fazerin joulukalenterin kanssa, ja myöhemmin sain vielä mun kummilta Dumlen joulukalenterin. Nyt mulla on sitten kaksi joulukalenteria! No, en valita. Siitäpä sain inspiraation, että tänään voitaisiin puhua vähän joulukalentereista! _DSC0060 Mulla on ollut erilaisia suklaa- & kuvakalentereita, mutta tälläisiä erikoiskalentereita mulla on ollut Dumle, Kinder, Haribo ja nyt tää Fazer. Kinderistä tykkäsin aivan älyttömästi, mutta koska en oo enää niin "pieni" ja koska se on aika kallis niin enpä oikein sitä enää himoitse. Haribonkin kalenteri oli hyvä, mutta kyllä musta joulukalenteriin kuuluu se suklaa ehkä kuitenkin. Dumle on mun mielestä ehkä se kaikista paras. Tykkään kaikista sen karkeista, ulkoasu on ihanan joulusen punainen ja no luukku 24 on kyllä aika ennalta arvattava...Fazerkin on muuten aivan ihana, mutta tuolla on ollut 4/9 niitä jogurttisuklaakarkkeja, joista en tykkää yhtään. Kuitenkin ton ulkoasu on ihana, ja on tosi hauskaa päästä maistelemaan erilaisia konvehteja, ilman että tarvitsee ostaa sellaista jätti pakettia!_DSC0963 _DSC0959 Mitä joulukalentereita teillä on ollut? Entä mikä on ollut niistä parhain? Kertokaa kommenteissa! _DSC0969

5 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa ollut vaikka mitä kalentereita, mutta suosikkeja on ollut just dumlet & fazer, joka on mulla ekaa kertaa nyt tänävuonna. Upee kuva & upeet makeiset :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla ei oo tänä vuonna ollenkaan joulukalenteria, pitää varmaan alelaareista sesongin jälkeen käydä ostamassa :D Fazer ja Kinder on mun mieleen ollu vuosia :)

    ♥ Minna / Back to the Milky Way

    VastaaPoista
  3. mulla on ollu vaikka mitä: dumlea, kinderiä, hariboa, lelukalentereita pienempänä ja perus suklaa-ja kuvakalentereita :-) oliko toi fazerin kalenteri kallis? en raaskinu ostaa tänävuonna, mut nyt rupes kaduttaan haha :-D

    VastaaPoista
  4. Joka vuosi on ollut partiolaisten adventtikalenteri ja sitten suklaakalenteri, yleensä se aivan tavallinen mutta nuo Dumle, Kinder, Haribo ja Fazer myös koettu :) Kinderiä en juuri muista, Haribosta en tykännyt, Dumle ja Fazer olivat kivoja, mutta kyllä silti mun aamun kohokohta on toi partiolaisten kuvakalenteri (tänäkin vuonna sai avata yhden luukun jo marraskuussa!). Niissä oli pari vuotta sitten vielä takana kuvaan liittyvä tarina, jotka oli aivan ihania. Parasta on ehkä se, ettei niissä ole ne samat kuvat kuin edellisenä ja sitä edellisenäkin vuotena, vaan aina saa jännittää mitä luukun takaa paljastuu :D (toki adventteina on aina tietty kynttilämäärä ja 6. päivä Suomen lippu, mutta muuten)

    VastaaPoista
  5. kinder <3
    mut liian kallis et viittis ostaa..

    VastaaPoista